larrylu Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg prøver og lage meg noen installsjon script bruker den siden her som forklaring. URL http://www.robvanderwoude.com/index.html @ECHO OFF RUNDLL32 PRINTUI.DLL,PrintUIEntry /if /b "HP LaserJet 2200 Series PCL" /f %windir%\inf\ntprint.inf /r "IP_192.168.1.27" /m "HP LaserJet 2200 Series PCL" sånn ser scripte mitt ut. det funker litt på den pcer jeg laget det på men så fort jeg pørver å kjøre det på en ny maskin. fungrer det ikke så lurer jeg på om noen kan hjelpe meg med å få det til og funke? her er det andre skrivet jeg ikke helt får til : @ECHO OFF RUNDLL32 PRINTUI.DLL,PrintUIEntry /if /b "HP Color LaserJet 2600n" /f CLJ2600.inf /r "IP_192.168.1.28" /m "HP Color LaserJet 2600n" Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Du vil aldri få det til i dos med mindre du dir. der rundll32 finnes og jeg tror er ikke så sikker på at rundll kan kjøres fra dos Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg tror nok han mener cmd.... Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg tror nok han mener cmd.... 8589764[/snapback] jeg menner cmd .. men jeg får kjørt scirptet osv men ikke fullført det alltid bare på den maskine jeg laget det på.. får feil argument som feil melding. sikker fler her inne som hadde trengt slike scirpt? Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Ingen som har lyst til sette seg inn i dette sammen med med og løse dette? det hadde hvert snillt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå