Joachim_F Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 THQ har bekreftet at Saints Row får en etterfølger, samtidig som de har droppet PS3-versjonen av originalspillet. Les mer Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Fett, blir intressant å se hvordan 2'eren blir i forhold til 1'eren med tanke på gameplay og funksjoner osv. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Lurer på om de skal lage en fortsettelse av Saints Row, eller om det blir en helt annen karakter, annet sted enn Stilwater etc. Uansett, så gleder jeg meg Lenke til kommentar
SanStian Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Pokker ass! De droppa samtidig PS3 utgaven av Saints Row Dette ødela dagen min ihvertfall, men positivt at de legger all vekta på oppgølgeren Det blir sikkert helt rått... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Saints Row var utvilsomt en av fjorårets store overraskelser for min del, og jeg ser frem til oppfølgeren. Første spill sluttet jo brått og brutalt, så jeg håper at de tar opp tråden og følger den videre. Ellers krysser jeg fingrene for båter, motorsykler og annen morro i oppfølgeren, i tillegg til en stabil framerate - noe desverre ikke orginalen kan skryte på seg. Blir uansett spennende å se hva som er i vente, og er synd at de kansellerte PS3-utgaven av Saints Row. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Kjempe bra at det kommer en oppfølger, enern var jo utrolig kult Litt dumt at det første spillet ikke kommer på PS3 da for de som bare har den konsollen Endret 11. mai 2007 av master_al Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Kult, men hovedfokuset mitt ligger på GTA IV for tiden. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Husker jeg leste et intervju med utviklerne der det ble sagt at spillområdet til Saints Row egentlig var planlagt å være fire ganger så stort som det det endte opp med å være, og at det skulle inkludere et gigantisk kjøpesenter, en stor hovedjernbanestasjon, fotballbane etc, men at de rett og slett måtte kutte det ut pga mangel på tid. Bare tenk hvis alt dette kommer med denne gangen Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 (endret) Kult, men hovedfokuset mitt ligger på GTA IV for tiden. 8593041[/snapback] For min del slo Saints Row de forrige GTA spillene så det sang, så GTA IV bør bli bedre. For å ikke snakke om at de må droppe The Sims faktene for at jeg overhode skal vurdere å kjøpe det. Endret 12. mai 2007 av NightReaper Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hørte også at første Saints Row skulle inneholde et gigantisk kjøpesenter... ...Tror THQ har store planer her om å invadere GTA. Fint for oss, for nå må utviklerne virkelig gjøre alt de kan for å få ut gode spill uten bugs etc jippi.. elsker markedskonkurranse!! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Kommer det en toer alt? Må vel få rompa i gir og skaffet meg det første da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Håper VIRKELIG de fikser frameraten og "plastic fantastic" følelsen på personer og alt annet! Og ett litt bedre Mission System hadde vært bra, jævlig kjedelig og gjøre en hel masse kjedelige ting for å få nok "respect". Og ett ønske til: La oss selv velge hva slags stil karakteren skal ha! Hvis jeg vil spilel som en som ser ut som Mafia vil jeg ikke at han skal gå som en "wollah gangsta neger" Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Håper de putter inn litt mer blod Ellers vil jeg ha fly, båter, motorsykler, og kanskje fler bygninger å gå inn i.. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Syns missionsytemet var greit nok, de prøvde vel å lage noe som var litt annerledes. Uansett så gikk det fort å få nok respekt, var bare å kapre 2-3biler.. det var jo et wolla gangster neger-tema over spillet da, men håper de drar det inn i mafiaverden. mye mer spennende og ikke minst mindre barnslig For meg så liker jeg bare å være fri og kunne gjøre alt jeg ønsker. Er vel derfor jeg elsker både saints row og gta Lenke til kommentar
WinFS Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Saints Row 2 (wikipedia.org) kom neste år eller slutt av 2008.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 kom neste år eller slutt av 2008.. Som vil si neste år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg