Suburbian Hero Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg skal mest sannsynlig kjøpe en Nokia 6120 Classic om to-tre måneder... Men problemet mitt er at den ikke kan brukes overalt i verden... Hvilke telefoner kan man bruke overalt i verden... Altså til å ringe og SMS, evt MMS... Jeg bare lurer på, siden dette er det eneste som gjør meg usikker på om jeg skal han 6120 Classic... Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Ingen som kan/vil hjelpe meg? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Hei, det du trenger er en telefon som støtter Quad band. Altså 4 bånds støtte. Da vil du få ringt i europa, usa og store deler av afrika. I Asia bruker dem en helt annen teknologi enn GSM nettet (CDMA teknologi). Dermed vil ikke en quad band telefon fungere over store deler i Asia. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2007 Takker for svar... Da må jeg finne mobiler som støtter den teknologien, og tilfredsstiller mine krav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå