Dimm Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Hva er egentlig best?? Blue Orb eller Crystal Orb? Lenke til kommentar
eirik_bk Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Crystal orb er best, men jeg er ikke sikker på hvor mye bedre den er. Den er i kobber og har en litt annen oppbyggning enn Blue ORb'n.. Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 26. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2001 Noen som vet hvor jeg kan finne en test som viser hvor mye bedre den ene er i forhold til den andre Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 BlueOrb er en søppelkjøler med idiotisk konstruksjon. :smile: ChromeOrb er bedre konstruert og har mye bedre festeklips. ChromeOrb er dessuten kobber. Dersom du plansliper den slik at du får bort tinnet (eller hva det er) så er den mye bedre en BlueOrb (vil jeg tro). BlueOrb suger!!! :razz: Lenke til kommentar
s_18 Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 Crystal Orb kjøler litt (nesten ubetydelig!) bedre enn Blue Orb. I en test jeg så, var det snakk om 0,1 grader, eller noe slikt.. Døm selv.. Ser kulere ut da, om det er viktig!? [ Denne Melding var redigert av: s_18 på 2001-12-26 23:02 ] Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 26. desember 2001 Del Skrevet 26. desember 2001 BlOrben er da ikke så dårlig, men Crystal Orb er garantert best! Hvis du allikevel har BlOrben fra før av, så er det ikke så mye vits å bytte... Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 27. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2001 bestiller Crystal Orb. er det nødvendig å slipe den ned, jeg ser den en helt blank og flat under, så jeg lurer på om det har noen praktisk betydning? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Egentlig ikke :smile: Lenke til kommentar
blackice Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Min crystalorb var helt fin å blank under bortsett fra noen merker som så ut som om noen hadde pirket borti med spiker, monterte opp og fyrte igang og i følge asusprobe var tempen 50grader. Ikke fornøyd så siden jeg har brent cpu og venter på det som står i sign så planslipet jeg den. Da så jeg fort at den var ugjevn på midten det var en fordypning hvis du holder vifta opp ned:) Etter plansliping synes kobberet bra og med rødsprit til å vaske med og et riktig lag med AS2 så håper jeg å komme langt under 50grader (det er mye i mine øyne). Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 jeg planslipte den, du har rett i at den ikke var helt plan under. Men nå er den plan under (slipte til alt nikkelet var borte) gleder meg til å teste hvor langt jeg kommer på core :smile: Lenke til kommentar
CPU Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Du finner en god test på http://www.bit-tech.net/review/58/ God side er d og.........enjoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå