froZZo Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) skulle kjøpe en demo vare på komplet kjøpte da varen, ventet lenge og vel men til slutt kom det en mail etter 3 dager. Hei. Dessverre har varen Eltax Acura AMP-70, Stereo forsterker-Demo gått ut fra vårt varesortiment og blir slettet. Ønsker du en tilsvarendes vare kan du svare på denne mailen med varenummeret så skal jeg legge den inn på en ny ordre, eller du kan legge den inn som vanlig på våres internettsider. Beklager dette. jeg ringte da komplett og spurte om jeg kunne få en lik vare for demo pris, da sa de nei. de sa at det hadde skjedd en dobbel bestiling. altså jeg og en annen som har bestillt samtidig. tror nokk de prioriterte han andre for jeg skulle bare ha den ene tingen. skal jeg ikke få en vare som jeg har bestilt? eller har de full rett på å bare si nei du får ikke noe. edit fikset litt på emmnetittel. Endret 11. mai 2007 av froZZo Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Du får lese kjøpsbetingelsene hos nettbutikken. Denne er hentet fra en ikke ukjent nettbutikk: Vi er samtidig bundet av din bestilling hvis denne ikke avviker fra det som er tilbudt av oss i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte. Det kan hende andre betingelser gjelder for demo-varer. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) jeg fikk Ordrebekreftelse på varen. Endret 11. mai 2007 av froZZo Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 det som og er undrende er hvorfor får han andre varen og ikke jeg, er det bare for at han har kjøpt mer der. blir litt frustert jeg, ventet meg en vare siden jeg fikk ordrebekreftelse og hele pakka Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Dere kan da ikke begge få varen, var bare en igjen. Er ikke noe verre enn det. Bestill en annen plass da, folk er altfor tålmodig innpå forumet her virker det som. Er noe utsolgt drar jeg på sekundet og kjøper en annen plass Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Dere kan da ikke begge få varen, var bare en igjen. Er ikke noe verre enn det. Bestill en annen plass da, folk er altfor tålmodig innpå forumet her virker det som. Er noe utsolgt drar jeg på sekundet og kjøper en annen plass 8587587[/snapback] jeg kjøpte varen som demovare. dermed mye billigere en den egentlig er. skulle kjøpe en demo vare for 350kr som egentig koster 700kr. så hvis du greier å finne eksakt samme demo vare hos en annen webshop så pm meg Endret 11. mai 2007 av froZZo Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 så det at jeg har fått Ordrebekreftelse betyr det ingenting? er det noen som har peiling på dette. er det ingen advokat på forumet som vet noe om dette da? Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 En ordrebekreftelse sier jo seg selv at er en bekreftelse på at du har lagt inn en ordre på angitt vare. Utsolgt er utsolgt. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 så det at jeg har fått Ordrebekreftelse betyr det ingenting?er det noen som har peiling på dette. er det ingen advokat på forumet som vet noe om dette da? 8587662[/snapback] Ordrebekreftelsen er bekreftelse på at ordren er mottat Behandlig skjer etterpå! Mangler varen, er ingen igjen, ingen tilskaffes får du besjed, og her kan du få tilsvarende produkt =) altså da ikke til summen 350kr med orginalsummen, fordi du skal ha tilsvarende produkt! så velg deg noe bra noe som er i nærheten av produktet du har =) En ordrebekreftelse holder ingen vei sålenge du er tilbudt en lignende vare! Lenke til kommentar
gxi Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hvis dette er komplett.no, så kommer det av at de registrerer ikke at en vare er borte fra lagret før den er i plukkestatus, eller bekreftet. Om noen andre bestilte samme varen 5 minutter før deg, så vil den andre få varen, siden han/hun var først i køen. Slik er livet med demovarerer og varer med begrenset opplag. Akkuart som når du får et fysisk reklamebilag i posten, så kan tingene som annonseres for bli utsolgt. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) prøver meg på denne jeg: betyr da dette at jeg kan få en ny vare? altså en ny Eltax Acura AMP-70? hvis ja. skal jeg ha denne Varenummer: 318615. da jeg ringte komplett.no før på dagen så sa han blankt nei på at jeg kunne få en ny Eltax Acura AMP-70. men hvis jeg har forstått rett så har jeg rett på tilsvarende produkt. altså en ny Eltax Acura AMP-70 skader vel ikke å nevne at dette er komplett.no hvorfor sa komplett.no duden at jeg ikke kunne få nye vare? Endret 11. mai 2007 av froZZo Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) i5535 Endret 11. mai 2007 av froZZo Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 froZZo: siden varen ble bestilt av to personer samtidig, så kunen bare en person få varen, ikke sant? Han andre fikk varen fordi han kanskje bestilte den et sekund eller to før deg (antakelig hvis litt mer, men samme det), ikke sant? Du kan ikke da kreve å få en ny slik vare til samme pris som en demo vare, rett og slett fordi demo-vare er demo-vare og ny-vare er ny-vare! Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 froZZo: siden varen ble bestilt av to personer samtidig, så kunen bare en person få varen, ikke sant?Han andre fikk varen fordi han kanskje bestilte den et sekund eller to før deg (antakelig hvis litt mer, men samme det), ikke sant? Du kan ikke da kreve å få en ny slik vare til samme pris som en demo vare, rett og slett fordi demo-vare er demo-vare og ny-vare er ny-vare! 8587917[/snapback] Hva vill du si er tilsvarende vare da. er ikke en ny vare tilsvarende vare så veit itte je. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 du kan jo få en nye vare sier de! men du kan ikke få den til samme pris som demovaren! du kan til og med få samme vare som demovaren, men til ny pris (siden den er ny). hvis du ble nektet det, så er det sikkert fordi de har fått inntrykk av at du ville ha den til samme pris som demovaren Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 merkelig at noe slikt kan skje egentlig..hos psdata forsvinner demovaren fra nett så fort du trykker bestill Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 du kan jo få en nye vare sier de!men du kan ikke få den til samme pris som demovaren! du kan til og med få samme vare som demovaren, men til ny pris (siden den er ny). hvis du ble nektet det, så er det sikkert fordi de har fått inntrykk av at du ville ha den til samme pris som demovaren 8587977[/snapback] jeg spurte om jeg kunne få NY vare og da svarte de nei. dette er sånn at de prøver å lure seg unna å måtte gi meg en ny vare. men jeg skal ha tilsvarende produkt jeg og tilsvarende produk er en ny...... Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Nå er jo ikke en ny vare tilsvarende en demovare. Det er jo en grunn til at det faktisk er demovare. Tilsvarende var må da i såfall være noe nytt i samme prisklasse eller en annen demovare med tilsvarende spesifikasjoner (noe de tydeligvis ikke har). Du må jo se forskjellen mellom demo og ny. Lenke til kommentar
sgc Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Du har nok ikke krav på noe. Se svar over. "Ordrebekreftelse" er bekreftelse på at ordren er mottatt à la "jeg bekrefter at du ønsker å kjøpe følgende produkt...". Vi har ikke noe grunnlag til å si om det var tilfeldig eller ikke at den andre personen fikk varen når dere bestilte samtidig, så det er ikke noe grunnlag for å anta at det ikke er tilfeldig. Er ikke noe å plage Komplett med dette her. Lån 300 spenn av morra di og kjøp et nytt et davel. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Du har nok ikke krav på noe. Se svar over. "Ordrebekreftelse" er bekreftelse på at ordren er mottatt à la "jeg bekrefter at du ønsker å kjøpe følgende produkt...". Vi har ikke noe grunnlag til å si om det var tilfeldig eller ikke at den andre personen fikk varen når dere bestilte samtidig, så det er ikke noe grunnlag for å anta at det ikke er tilfeldig. Er ikke noe å plage Komplett med dette her. Lån 300 spenn av morra di og kjøp et nytt et davel. 8588110[/snapback] jeg har og penger men har ikke lyst til å bruke dem på dette. jeg gikk inn på komplett og såg den billige forsterkeren og da tenkte jeg; akkurat hva jeg trengte og for en pris. akkurat nå gidder jeg ikke bruke så mye penger på lyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg