GeirHH Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) http://www.levvalivet.no/DesktopModules/Ga...¤tstrip=1 Den lar seg ikke avspille med Firefox, men med IE. Finnes det noe program/triks for å kunne laste ned/lagre denne ? Endret 11. mai 2007 av geirm Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Linken din fungerer ikke (Får runtime error), men gikk inn på siden manuelt å så den ene videoen der. Klarte å laste den ned. Er avansert, men skal forklare så godt jeg kan: Trykk deg inn på den videoen du vil ha. Du skal nå få opp et vindu, som har en Windows Media Player boks i seg. Høyreklikk i vinduet hvor det ikke er noe å så trykk "Vis kildekode" (IE) Finn linjen som linker til en .mpg fil <PARAM Name="URL" VALUE="/Portals/0/Gallery/377/Videoklipp/LevvaLivet.mpg"> Så tar du stien (ovenfor) og legger til domenet http://www.levvalivet.no/Portals/0/Gallery/377/Videoklipp/LevvaLivet.mpg Om du ikke har en download manager kan du laste den ned ved hjelp av Windows Media Player: Åpne WMP og trykk "Åpne URL", legg inn URLen, og trykk "OK", du kan nå se filmen i WMP, men den er enda ikke på maskinen din.. For dette trykker du "Fil -> Lagre som" og velger hvor du vil ha den! Det var slik jeg gjorde det ialefal, om du har spørsmål er det bare å spør i vei. Er en litt tungvint måte, men trenger ikke noen ekstra programer:) Endret 11. mai 2007 av sondrev Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Jepp, da var "Levva livet" fra Rockefeller lastet ned. Takk-takk. Fikk det til med "Free Download Manager". : I farten finner jeg ikke "Åpne URL" på WMP ! Skal jeg finne et valg under Avspilling ? Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jepp, da var "Levva livet" fra Rockefeller lastet ned. Takk-takk. Fikk det til med "Free Download Manager". : I farten finner jeg ikke "Åpne URL" på WMP ! Skal jeg finne et valg under Avspilling ? 8590290[/snapback] Nei det ligger under "Fil" Skal ligge rett under "Åpne" Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Ah, gracias. Har brukt WMP veldig lite. Gått mye i Nero bl.a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå