Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)

Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

• Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

• Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oh yeah, fått fikset det meste med laptopen nå, aldri hatt laptop så kan ikke sammenligne >.<

Eneste jeg kan klage på er at skjermen ikke har en låsemekanisme, skjermen er ganske tung å ta opp, men den holder seg stødig, så det er vel ikke så farlig om den ikke kan låses.

Lenke til kommentar
Jeg måtte også ta av dekselet der hvor powerknappen er for å hurtigtastene til hovedkortet. Kabelen var bare teipet fast inni maskinen og var relativt lett å koble til, bare dra ut låsmekanismen på sidene av kontakten, sett inn koblingen og lås.

Nå forsvant endelig den klumpen som har vært vedsiden av powerknappen. :D

Hvar ikke trykkknappene koblet til

Endret av try666
Lenke til kommentar
Usj. Mener nå da at PCen bråker litt i overkant mye for øyeblikket. Sitter med den på fanget i senga, så det har vel litt å si + at den mer eller mindre har stått på i 15 timer. Vifta klarer liksom ikke helt å bestemme seg for om den skal være stille eller lage leven.

9057291[/snapback]

Sjæl... Selv om jeg bare driver og surfer går den på og av kontinuerlig.

Lenke til kommentar
Jeg måtte også ta av dekselet der hvor powerknappen er for å hurtigtastene til hovedkortet. Kabelen var bare teipet fast inni maskinen og var relativt lett å koble til, bare dra ut låsmekanismen på sidene av kontakten, sett inn koblingen og lås.

Nå forsvant endelig den klumpen som har vært vedsiden av powerknappen. :D

Edit: Lyser det ikke blått vedsiden av muteknappen på din IFL90+ så må du gjøre det samme. Det er 3 neonlys vedsiden av touchknappene, en er HD idle (blinker litt hele tiden) andre er num-lock (lyser når num-lock er på) og siste er caps-lock (lyser når caps-lock er på :p)

9059672[/snapback]

:thumbs::thumbs::thumbs: U owns, hadde aldri funnet ut av det.

Lenke til kommentar

Har et par spørsmål angående IFL90+ :

- Jeg har Windows XP liggende, vil det være relativt smertefritt å innstallere det på maskinen? Får jeg tak i drivere til alt sammen? Vurderer nok Vista senere.

- Hvordan er Multicom på reklamsjon? Fikser de problemer fort?

- Hvilken vil anbefales av en bra spec'a IFL90+ eller en Asus G1S. Vet Asus ligger litt dyrere i pris, men av en eller annen grunn ser jeg for meg litt bedre kvalitet på denne, noen som har noe å si på det?

- Vil det komme blank skjerm med høyere oppløsning?

- Noen som vet hvor langt unna heftigere dx10 kort er?

Lenke til kommentar
Usj. Mener nå da at PCen bråker litt i overkant mye for øyeblikket. Sitter med den på fanget i senga, så det har vel litt å si + at den mer eller mindre har stått på i 15 timer. Vifta klarer liksom ikke helt å bestemme seg for om den skal være stille eller lage leven.

9057291[/snapback]

Sjæl... Selv om jeg bare driver og surfer går den på og av kontinuerlig.

9059929[/snapback]

"Flott" å høre at jeg ikke er alene, og at det er slik det skal være. Web-kameraet mitt startet plutselig å fungere nå. Merkelig, men ikke å forakte. Det eneste problemet nå er da at PCen må restartes hver gang den går inn i ventemodus. Noen med XP her som har fått fikset det, eller som ikke opplever det?

barney: I XP kan du iallfall ta bilder ved hjelp av web-kameraet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...