Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)

Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

• Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

• Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162

Anbefalte innlegg

Noen her som kunne vært utrolig vennlige å laste opp Skjermkort driverne som fulgte med ifl90+?? Sikkert en eller annen her som har serverplass et eller annet sted! :) OS er Vista Premium 64 bits. Det er den eneste driveren jeg har funnet som går an å installere. Har prøv laptop2go.com og guru3d.com, men får ikke installert de filene jeg laster ned.. Så det er kun den som medfølger dataen som virker, hvertfall for min del! Så om noen kunne lagt den ut et sted, hadde jeg vært kjempeglad :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har tenkt til å bestille IFL90+ iløpet av neste uke fra Multicom, men det virker som om folk har en del problemer med den. Noen som kan bekrefte dette? Isåfall, hva slags problemer møter dere? Har også fått med meg at Multicom har gjort noen feil i byggigen av diverse IFL90+ her på forumet...

Lenke til kommentar
Har tenkt til å  bestille IFL90+ iløpet av neste uke fra Multicom, men det virker som om folk har en del problemer med den.

Det enkle designet er svært behagelig, ingen reklamer på framsiden, og en nydelig skjerm(glossy på meg). Det jeg ikke likte var at den ikke var festet helt framme over På-knappen, kan høre at den klikker når jeg trykker på den, men den går rett tilbake. :cry:

Lenke til kommentar
Har tenkt til å  bestille IFL90+ iløpet av neste uke fra Multicom, men det virker som om folk har en del problemer med den. Noen som kan bekrefte dette? Isåfall, hva slags problemer møter dere? Har også fått med meg at Multicom har gjort noen feil i byggigen av diverse IFL90+ her på forumet...

9058672[/snapback]

Jeg har ikke hatt noen problemer med den, at all. Eneste må være dette med skjermkortdriver. Små vanskelig å finne drivere som faktisk fungerer :(

Lenke til kommentar
Har tenkt til å  bestille IFL90+ iløpet av neste uke fra Multicom, men det virker som om folk har en del problemer med den.

Det enkle designet er svært behagelig, ingen reklamer på framsiden, og en nydelig skjerm(glossy på meg). Det jeg ikke likte var at den ikke var festet helt framme over På-knappen, kan høre at den klikker når jeg trykker på den, men den går rett tilbake. :cry:

9058698[/snapback]

Bare trykk det tilbake, det gjorde jeg, funka da.

Lenke til kommentar

Leste et sted på nettet at dette skjermkortet var klokket KRAFTIG ned for å kunne spare batteriet :S det var en grunn til også, men husker ikke i farta hva det var.. husker bare et eksempel på coreclock på IFL 90+ vs Zepto 6625WD.. 6625WD kjørte på 700mHz, mens IFL'en kun kjører på 400mHz.. hvorfor? :S:S

Lenke til kommentar
Noen her som kunne vært utrolig vennlige å laste opp Skjermkort driverne som fulgte med ifl90+?? Sikkert en eller annen her som har serverplass et eller annet sted! :) OS er Vista Premium 64 bits. Det er den eneste driveren jeg har funnet som går an å installere. Har prøv laptop2go.com og guru3d.com, men får ikke installert de filene jeg laster ned.. Så det er kun den som medfølger dataen som virker, hvertfall for min del! Så om noen kunne lagt den ut et sted, hadde jeg vært kjempeglad :D

9058610[/snapback]

sjekk om denne her funker

http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=176605

Lenke til kommentar

Nå er endelig min pc kommet på postkontoret og jeg har fått varsel på sms, eneste problemet er at jeg har mistet mobilen min.. Står ikke den koden jeg må ha for å hente ut pakken på sms da? isåfall hvor kan jeg få tak i den andre steder.?

Lenke til kommentar
Nå er endelig min pc kommet på postkontoret og jeg har fått varsel på sms, eneste problemet er at jeg har mistet mobilen min.. Står ikke den koden jeg må ha for å hente ut pakken på sms da? isåfall hvor kan jeg få tak i den andre steder.?

9059077[/snapback]

Står det ikke i ordrehistorikken i webshopen? Det bruker det iallfall å gjøre på mange andre webshopper. Eller hvis du fikk sendingsbekreftelse på mail?

Lenke til kommentar

Jeg synes WXGA skjermen er topp, hvis man skal spille eller se filmer på laptop skjermen så må man slenge den i en spess vinkel, ellers blir det svarte litt grått :p men når man har fått den i den vinkelen så er skjermen perfekt. Bare å passe på at man sitter rett foran skjermen, og at skjermen ikke er "bøyd" i forhold til ansiktet så er bildet supert.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

9058610[/snapback]

sjekk om denne her funker

http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=176605

9058976[/snapback]

takker utrolig mye! den funka som bare rakkern den! bra speed på den sida også!

Lenke til kommentar

Jeg måtte også ta av dekselet der hvor powerknappen er for å hurtigtastene til hovedkortet. Kabelen var bare teipet fast inni maskinen og var relativt lett å koble til, bare dra ut låsmekanismen på sidene av kontakten, sett inn koblingen og lås.

Nå forsvant endelig den klumpen som har vært vedsiden av powerknappen. :D

Edit: Lyser det ikke blått vedsiden av muteknappen på din IFL90+ så må du gjøre det samme. Det er 3 neonlys vedsiden av touchknappene, en er HD idle (blinker litt hele tiden) andre er num-lock (lyser når num-lock er på) og siste er caps-lock (lyser når caps-lock er på :p)

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar
Jeg måtte også ta av dekselet der hvor powerknappen er for å hurtigtastene til hovedkortet. Kabelen var bare teipet fast inni maskinen og var relativt lett å koble til, bare dra ut låsmekanismen på sidene av kontakten, sett inn koblingen og lås.

Nå forsvant endelig den klumpen som har vært vedsiden av powerknappen. :D

9059672[/snapback]

Hehe... akkurat det samme som hendte meg :p

Ser ut som om multicom har hatt ekstremt mye å gjøre (eller har de noen sommervikarer som ikke gjør jobben skikkelig).

Jeg installerte bare skjermkortdriverne som fulgte med. Er disse elendige? Funka jo fint for meg, men har bare testet WoW. Er det muligens ikke DX10 støtte på denne driveren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...