Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)


Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

  1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

    • Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

    • Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har heller ikke funnet ut hvordan man vekker pcen til live igjen fra hvilemodus.

 

 

Bare trykk på på/av knappen så går den ut av hvilemodus. Hvis du vil skru av at den går i hvilemodus når du lukker skjermen må du inn på strøminstillinger.

9056687[/snapback]

 

Nope, det fungerer ikke i Xp... Eneste løsning er å skru av og på PCen.

Lenke til kommentar

Har heller ikke funnet ut hvordan man vekker pcen til live igjen fra hvilemodus.

 

 

Bare trykk på på/av knappen så går den ut av hvilemodus. Hvis du vil skru av at den går i hvilemodus når du lukker skjermen må du inn på strøminstillinger.

9056687[/snapback]

Min PC starter opp etter at man åpner den igjen, men skjermen forblir svart og jeg må restarte. Har testet dette tre ganger nå. Første gang fikk jeg en feilmelding om at det var noe galt med skjermkortet, noe jeg ikke har fått ved de andre forsøkene. :shrug:

Lenke til kommentar

Har heller ikke funnet ut hvordan man vekker pcen til live igjen fra hvilemodus.

 

 

Bare trykk på på/av knappen så går den ut av hvilemodus. Hvis du vil skru av at den går i hvilemodus når du lukker skjermen må du inn på strøminstillinger.

9056687[/snapback]

Min PC starter opp etter at man åpner den igjen, men skjermen forblir svart og jeg må restarte. Har testet dette tre ganger nå. Første gang fikk jeg en feilmelding om at det var noe galt med skjermkortet, noe jeg ikke har fått ved de andre forsøkene. :shrug:

9056737[/snapback]

 

Går jo an å sjekke med en annen driver å se om det fungerer bedre? Her er en driver fra denne siden som ble linket til litt tidligere i tråden. Står at den er til xp32bit ifl90 så er kanskje verdt et forsøk? Det er forresten 101.34.

 

EDIT: ellers får du vel bare skru av at den går i hvilemodus.

Endret av n0b0dy
Lenke til kommentar

Oki. Prøvekanin-modus på meg da, med mindre folk har innvendninger? :) Tester med 101.28 forresten, og ikke 101.34. Eller har dere forslag til andre versjoner fra f.eks. LaptopVideo 2Go?

 

Forresten, er det noen her som har fått web-kameraet til å funke i Win XP (32-bit)? Drivere og tips som fungerer mottaes med stor takk!

Lenke til kommentar

Jeg har bittelite problem med min IFL91. Noen ganger når jeg går inn på "datamaskin" i vista så er dvd-rom'en plutselig borte. Den kommer ikke tilbake før jeg starter windows om igjen. Jeg vet ikke akkurat hva som får den til å forsvinne.

Hva kan det være?

Lenke til kommentar
3026 poeng i 3dmark06 mye får derre?

 

2,2 ghz cpu

2¤1024 ram

120gb

vista 32 ultimate

9056935[/snapback]

 

3600 poeng i 3dmarks06

 

2ghz

2gb ram

160gb 7200rpm

vista 64 ultimate

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
littegranne overklokket :ph34r:

9056957[/snapback]

åssen program bruker u til å klokke

Lenke til kommentar

Usj. Mener nå da at PCen bråker litt i overkant mye for øyeblikket. Sitter med den på fanget i senga, så det har vel litt å si + at den mer eller mindre har stått på i 15 timer. Vifta klarer liksom ikke helt å bestemme seg for om den skal være stille eller lage leven.

Lenke til kommentar

Da har jeg også mottat min Compal IFL90+ :D

 

Veldig bra førsteinntrykk. Alt virker solid, og jeg merked ikke til noe svikt i tastaturet slik som noen andre postet litt før i tråden.

 

Eneste jeg har noe å trekke på er multicom. Slet i et par timer med å få wow knappene til å fungere. Til slutt bare demonterte jeg platen disse står på, og der fant jeg kabelen teipet fast og ikke tilkoblet.

En kamerat fikk også maskinen i går, og der funka ikke WLAN. Her måtte vi åpne på baksiden og fant ut at multicom hadde koblet feil på antenneledningene.

 

Vi har jo betalt for produksjon og testing, og da mener jeg at de bør teste at alt fungerer.

 

Har vi rett på noen form for erstatning?

 

Vil bare si at ellers er jeg strålende fornøyd med laptopen.

Skal prøve å få testet litt forskjellig på den når jeg får tid.

Lenke til kommentar

Argh, tenkte jeg kunne bruke broren min sin xp cd, men det gikk tydeligvis ikke. Computer does not ready for preinstallation, please recover pure OS...

 

Får se om jeg klarer å finne fram noen xp cder i huset, hvis ingen vet hvordan man fikser det der.

 

Edit: Ser også ut til at den buler ut på midten øverst med av/på knappen... Irriterende.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Argh, tenkte jeg kunne bruke broren min sin xp cd, men det gikk tydeligvis ikke. Computer does not ready for preinstallation, please recover pure OS...

 

Får se om jeg klarer å finne fram noen xp cder i huset, hvis ingen vet hvordan man fikser det der.

 

Edit: Ser også ut til at den buler ut på midten øverst med av/på knappen... Irriterende.

9058283[/snapback]

 

Dette er ikke maskinen sin feil. Prøv å presse ned til den klipser seg på plass.. Ellers kan du være nødt til å ta av dekselet og sette det på igjen.

Dette hjalp betraktelig for meg.

Lenke til kommentar
Dette er ikke maskinen sin feil. Prøv å presse ned til den klipser seg på plass.. Ellers kan du være nødt til å ta av dekselet og sette det på igjen.

Dette hjalp betraktelig for meg.

9058393[/snapback]

 

Får den til å klikke hvis jeg trykker ned, men den er enda ikke fast. Hvordan tar man av dekselet?

Lenke til kommentar

Eneste jeg har noe å trekke på er multicom. Slet i et par timer med å få wow knappene til å fungere. Til slutt bare demonterte jeg platen disse står på, og der fant jeg kabelen teipet fast og ikke tilkoblet.

En kamerat fikk også maskinen i går, og der funka ikke WLAN. Her måtte vi åpne på baksiden og fant ut at multicom hadde koblet feil på antenneledningene.

 

Vi har jo betalt for produksjon og testing, og da mener jeg at de bør teste at alt fungerer.

 

Har vi rett på noen form for erstatning?

9057620[/snapback]

Jeg får ikke web-kameraet til å fungere, PCen klikker når man lukker lokket og vifta arbeider en tanke ujevnt under liten load. Det med vifta er kanskje normalt? Annet enn dét, er jeg fornøyd så langt. Ikke testet spill eller 3DMark 06 ennå da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...