Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)


Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

  1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

    • Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

    • Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162


Anbefalte innlegg

Nå har jeg også bestilt IFL90+ med T7500 prosessor og 4GB ram og 250GB harddisk så dette blir spennende :thumbup:

 

 

Gleder meg til å spille spill jeg ikke har kunnet spilt før grunnet for dårlig pc :(

 

 

Er det noen som vet omtrent hvor lang tid det tar før jeg får den?

 

 

Hvor lang tid tok det på dere?

 

Min ordre er forsatt "under behandling" og jeg bestilte den i går :(

 

 

Gleder meg såååååååååååå MYE :D

Endret av bjorneoen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til deg som hadde problemer med fingeravtrykkleseren i XP:

 

Driveren ligger der, men det du må gjøre er å gå inn på Application tror jeg (husker ikke). Der skal det ligge en form for kjørbar fil som installerer programmet.

 

Funker så det griner etter her! VELDIG praktisk :yes:

 

Edit: Hvis du bestile i går, så tar det nok en stund før du får den. Jeg bestilte 10. juni og fikk den, nettopp, i går. Men det har jo også med at den ikke hadde kommet ut enda da.

 

 

ELSKER DENNE MASKINEN! :love:

 

BTW: Det at batteriet stikker ut vil jeg faktisk si er en fordel, i alle fall om man skal bære den litt rundt. Jeg får et veldig godt grep når jeg holder over batteriet.

Endret av mks1001
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Er det noen som vet omtrent hvor lang tid det tar før jeg får den?

 

 

 

 

Min ordre er forsatt "under behandling" og jeg bestilte den i går :(

 

 

Gleder meg såååååååååååå MYE :D

9054890[/snapback]

 

Bestilte 10. juni!..har enda ikke fått den IFl90+ :whistle:

Lenke til kommentar
Irr 2x: Har visst aktivert Windows XP "for mange" ganger. Awwhh! Tips? :-0

9055013[/snapback]

 

Vel, enten kan du leke Kaptein Sabeltann på nettet, eller så kan det godt hende at Microsoft kan gi deg en/flere lovlige produktkoder om du forteller sannheten.

9055111[/snapback]

Må nesten vedgi at det frister å plyndre litt på De syv hav. Har mer tro på det enn Microsoft, faktisk. :ph34r:

 

Til dere andre, som har fått maskinen opp å gå: Har dere noen form for batterimåler? Installerte nettopp "batteri-driverene", men har ikke noen form for måler eller lignende.

Lenke til kommentar
Til dere andre, som har fått maskinen opp å gå: Har dere noen form for batterimåler? Installerte nettopp "batteri-driverene", men har ikke noen form for måler eller lignende.

9055148[/snapback]

 

De batteridriverne er såvidt jeg vet bare et program der man kan stille hvor mye man vil lade batteriet. Enten om det skal lades 100%, 75% eller 50%.

 

Batterimåler er da innebygget i XP? Vises BARE om du ikke har i laderen :p

Lenke til kommentar
Til dere andre, som har fått maskinen opp å gå: Har dere noen form for batterimåler? Installerte nettopp "batteri-driverene", men har ikke noen form for måler eller lignende.

9055148[/snapback]

 

De batteridriverne er såvidt jeg vet bare et program der man kan stille hvor mye man vil lade batteriet. Enten om det skal lades 100%, 75% eller 50%.

 

Batterimåler er da innebygget i XP? Vises BARE om du ikke har i laderen :p

9055263[/snapback]

Aha. Er newbie når det gjelder bærbare (og hardware generelt de siste to-tre årene). Laderen står i nå ja. :blush:

 

Men jeg har fortsatt ikke tilgang til noe program hvor jeg kan stille på hvor mye som skal lades. Får forresten ikke installert web-kameraet heller.

Lenke til kommentar
Ja, har nå innstallert alle driverne bortsett fra en kalt "ukjent enhet" i enhetsbehandling. Win XP Pro 32Bit jeg bruker. Har ikke Bluetooth, tvtuner eller robson. Noen som vet hva denne enheten kan være?:p Alt funker her, så jeg kan ikke skjønne hva det kan være:)

9054460[/snapback]

 

Last ned everest så kan du kansje finne ut det du trenger..

 

Edit : http://www.lavalys.com/products/download.php?ps=UE&lang=en

Endret av try666
Lenke til kommentar
Noen som kan fortelle meg hvordan jeg får til å bruke fingeravtrykkleseren på min IFL 90+ ? Har leita meg i hjæl, eneste jeg finner er at maskinen vet av leseren og drivere. Har 32bit Vista btw.

9055685[/snapback]

 

Du må instalere programmet å ikke bare driverene

 

D:\WinVista32 drivers\11.Fingerprint\PSQL5.6.2Build3447\Application\x86

Lenke til kommentar

Arr! Akkurat nå er jeg vanvittig skuffet. PCen er fin og stille, den. Men i dag har jeg installert XP to ganger (sist gang vil ikke XP lenger godta "produkt-nøkkelen" min), driver-CDen manglet, web-kameraet får jeg ikke til å funke og PCen låser seg når man lukker den (skjermen forblir bare svart). :-I

Lenke til kommentar
Noen andre enn meg som syntes vifta lever sitt eget liv?

9056145[/snapback]

 

fins det noen viftestyringsprogramm som funker liker ikke at dataen blir så varm for min del vill jeg hest ha alt på 100% tror ikke det overdøver den stasjonære med 4 deltavifter alikavell. :hmm:

Lenke til kommentar
Arr! Akkurat nå er jeg vanvittig skuffet. PCen er fin og stille, den. Men i dag har jeg installert XP to ganger (sist gang vil ikke XP lenger godta "produkt-nøkkelen" min), driver-CDen manglet, web-kameraet får jeg ikke til å funke og PCen låser seg når man lukker den (skjermen forblir bare svart). :-I

9056046[/snapback]

 

Har heller ikke funnet ut hvordan man vekker pcen til live igjen fra hvilemodus.

Sliter fortsatt med lydproblemer. Er en gul hake på lydkortet under device manager. Må vel prøve en annen verssjon av windows xp da jeg begynner og bli ganske lei av di samme feilmeldingene.

 

Er fornøyd med det trådløse nettverket og skjermen. god rekkevidde.

Min pc er også veldig stille. viftene holder seg rolige, og pcen virker ikke varm etter flere timers surfing på leting etter fungerende lyddrivere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...