Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)


Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

  1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

    • Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

    • Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor går det med vista på IFL90+? Problemer med spill, eller å installere det?

9052769[/snapback]

Hvorfor? Eller hvordan? Hittil har jeg kun innstallert ett spill, Meideval 2: Total War. det er et forholdsvis nytt strategispill, men du finner mer informasjon om det om du søker. Har ikke hatt noen problemer under innstallasjon eller kjøring av spillet. Fungert helt feilfritt i Vista 64 bit. Så kjør på med Vista selv om du spiller. Du får kanskje ikke fullt så høy ytelse som i XP, men ytelsen er mer enn bra nok.

9053769[/snapback]

 

ENIG! Satt akkurat å fløy litt i Microsoft flight Simulator X, og jeg har aldri hatt så god spilleopplevelse i det spillet på stasjonær engang! Og det spillet er for det meste grafikk, og jeg kjørte det smertefritt på høyeste oppløsning og full grafikk! Så jeg vil at det å spille i Vista 64bit ikke er noe problem.

Lenke til kommentar
Hvorfor går det med vista på IFL90+? Problemer med spill, eller å installere det?

9052769[/snapback]

Hvorfor? Eller hvordan? Hittil har jeg kun innstallert ett spill, Meideval 2: Total War. det er et forholdsvis nytt strategispill, men du finner mer informasjon om det om du søker. Har ikke hatt noen problemer under innstallasjon eller kjøring av spillet. Fungert helt feilfritt i Vista 64 bit. Så kjør på med Vista selv om du spiller. Du får kanskje ikke fullt så høy ytelse som i XP, men ytelsen er mer enn bra nok.

9053769[/snapback]

 

ENIG! Satt akkurat å fløy litt i Microsoft flight Simulator X, og jeg har aldri hatt så god spilleopplevelse i det spillet på stasjonær engang! Og det spillet er for det meste grafikk, og jeg kjørte det smertefritt på høyeste oppløsning og full grafikk! Så jeg vil at det å spille i Vista 64bit ikke er noe problem.

9053795[/snapback]

 

Sikler mer og mer etterhvert som folk får gode opplevelser i spill.

Og det beste er at min maskin er foholdsvis enda kraftigere :dribble::dribble::dribble:

Lenke til kommentar

Eneste jeg har å utsette på denne dataen er resultatet i 3dmark 06. Får bare 2501 poeng, og jeg kan ikke fatte at notebookreview.com får langt over 3500 :S:S

Noen som kan gi meg tips eller fasit på dette?

 

Gi meg også tips til gode overklokkingsprogrammer... har allerede prøvd nTune, men synes ikke det var så bra....

Lenke til kommentar
Får ikke installert lydkortdriveren til ifl90+. Har prøvd en del nå.. driveren som fulgte med, og driverene fra realtek.

Får bare denne feilen: Install realrek HD audio driver failure!!

Noen tips?

9053652[/snapback]

Jeg klarte å installere skjermkortdriverene to ganger, så ble alt her fubar. Installerte derfor XP på nytt igjen. Det gikk helt fint til jeg skulle installere lyd-driverene. Når jeg nå prøver å klikke på "Legg til maskinvare" får jeg kun en feilmelding ("Du kan bare installere en enhet om gangen. En annen enhetsinstallasjon pågår [...]"). Fy... så jævelig irr! Har restartet PC-en x antall ganger allerede, og det hjelper lite.

 

Edit: Plutselig fungerte lyden igjen og alt fikset seg selv. :shrug:

Endret av Synthem
Lenke til kommentar
Har T7500 2,2 ghz

9054169[/snapback]

Jeg har "bare" T7300 2.0GHz. Så isåfall er det jo utrolig at jeg skulle få bedre enn en med samme skermkort og bedre prosessor. Jeg tror ikke prosessoren har så mye å si i 3D-mark da det først og fremst er en test i 3D-ytelse (Stort sett skejrmkort og litt RAM). PC-mark derimot skal jeg kunne være enig blir sterkt påvirket av CPU.

Lenke til kommentar
Får ikke installert lydkortdriveren til ifl90+. Har prøvd en del nå.. driveren som fulgte med, og driverene fra realtek.

Får bare denne feilen: Install realrek HD audio driver failure!!

Noen tips?

9053652[/snapback]

Jeg klarte å installere skjermkortdriverene to ganger, så ble alt her fubar. Installerte derfor XP på nytt igjen. Det gikk helt fint til jeg skulle installere lyd-driverene. Når jeg nå prøver å klikke på "Legg til maskinvare" får jeg kun en feilmelding ("Du kan bare installere en enhet om gangen. En annen enhetsinstallasjon pågår [...]"). Fy... så jævelig irr! Har restartet PC-en x antall ganger allerede, og det hjelper lite.

 

Edit: Plutselig fungerte lyden igjen og alt fikset seg selv. :shrug:

9054155[/snapback]

 

 

Fikk du installert di audio hd driverene på cden? Jeg får rett og slett ikke installert di, så jeg får ikke lyd.. argh. Er bluetoothen som står som standardlyd nå.

Lenke til kommentar
Får ikke installert lydkortdriveren til ifl90+. Har prøvd en del nå.. driveren som fulgte med, og driverene fra realtek.

Får bare denne feilen: Install realrek HD audio driver failure!!

Noen tips?

9053652[/snapback]

Jeg klarte å installere skjermkortdriverene to ganger, så ble alt her fubar. Installerte derfor XP på nytt igjen. Det gikk helt fint til jeg skulle installere lyd-driverene. Når jeg nå prøver å klikke på "Legg til maskinvare" får jeg kun en feilmelding ("Du kan bare installere en enhet om gangen. En annen enhetsinstallasjon pågår [...]"). Fy... så jævelig irr! Har restartet PC-en x antall ganger allerede, og det hjelper lite.

 

Edit: Plutselig fungerte lyden igjen og alt fikset seg selv. :shrug:

9054155[/snapback]

 

 

Fikk du installert di audio hd driverene på cden? Jeg får rett og slett ikke installert di, så jeg får ikke lyd.. argh. Er bluetoothen som står som standardlyd nå.

9054312[/snapback]

Jeg installerte driverene fra linken du gav meg. Prøv det, du også.

Lenke til kommentar
Får ikke installert lydkortdriveren til ifl90+. Har prøvd en del nå.. driveren som fulgte med, og driverene fra realtek.

Får bare denne feilen: Install realrek HD audio driver failure!!

Noen tips?

9053652[/snapback]

Jeg klarte å installere skjermkortdriverene to ganger, så ble alt her fubar. Installerte derfor XP på nytt igjen. Det gikk helt fint til jeg skulle installere lyd-driverene. Når jeg nå prøver å klikke på "Legg til maskinvare" får jeg kun en feilmelding ("Du kan bare installere en enhet om gangen. En annen enhetsinstallasjon pågår [...]"). Fy... så jævelig irr! Har restartet PC-en x antall ganger allerede, og det hjelper lite.

 

Edit: Plutselig fungerte lyden igjen og alt fikset seg selv. :shrug:

9054155[/snapback]

 

 

Fikk du installert di audio hd driverene på cden? Jeg får rett og slett ikke installert di, så jeg får ikke lyd.. argh. Er bluetoothen som står som standardlyd nå.

9054312[/snapback]

Jeg installerte driverene fra linken du gav meg. Prøv det, du også.

9054340[/snapback]

 

Hmm. ja har prøvd den. Er visst samme som ligger på cden. Får prøve noen flere fra realtek-sidene

Lenke til kommentar
Noen som vet om et klokke-program som fungerer på Vista (64 bits)? ATItool virket rett og slett ikke da den manglet signerte drivere. Om programmet har temperaturmåler er det også kjekt.  :!:

9054384[/snapback]

 

Tror du får bedre hjelp ved å spørre på "overklokking av skjermkortet" forumdelen.

Lenke til kommentar
Får ikke installert lydkortdriveren til ifl90+. Har prøvd en del nå.. driveren som fulgte med, og driverene fra realtek.

Får bare denne feilen: Install realrek HD audio driver failure!!

Noen tips?

9053652[/snapback]

Jeg klarte å installere skjermkortdriverene to ganger, så ble alt her fubar. Installerte derfor XP på nytt igjen. Det gikk helt fint til jeg skulle installere lyd-driverene. Når jeg nå prøver å klikke på "Legg til maskinvare" får jeg kun en feilmelding ("Du kan bare installere en enhet om gangen. En annen enhetsinstallasjon pågår [...]"). Fy... så jævelig irr! Har restartet PC-en x antall ganger allerede, og det hjelper lite.

 

Edit: Plutselig fungerte lyden igjen og alt fikset seg selv. :shrug:

9054155[/snapback]

 

 

Fikk du installert di audio hd driverene på cden? Jeg får rett og slett ikke installert di, så jeg får ikke lyd.. argh. Er bluetoothen som står som standardlyd nå.

9054312[/snapback]

Jeg installerte driverene fra linken du gav meg. Prøv det, du også.

9054340[/snapback]

 

Hmm. ja har prøvd den. Er visst samme som ligger på cden. Får prøve noen flere fra realtek-sidene

9054395[/snapback]

Har du oppdatert XP? Du kan jo prøve å installere XP på nytt. Det gjorde jeg, selv om det er noe dritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...