Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)


Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

  1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

    • Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

    • Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162


Anbefalte innlegg

Sender mail til multicom vist derre ikke vet noe om de trykk knappan

9048471[/snapback]

Hvis du venter litt skal jeg se om jeg ikke får lastet opp driverne til det. Skal gi beskjed om jeg får det til. Det er 64 bit du skal ha til right?

 

Ser ut til at web-hotellet ikke er oppe å kjører ordentlig enda. Så da får jeg ikke lagt de opp der. Det vil si, jeg får lagt dem opp, men du får ikke lastet dem ned.

9048610[/snapback]

bruker 32bits vista

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hm.. Kjørte en 3dmark06 test i går, havna vel på ca 2900.

2ghz, 2gig ram, 160gig 7200rpm disk, turbomem.

*EDIT* Ja, også vista 64 da*EDIT*

Kan dere andre poste deres 3dmark06 resultater? Er litt usikker på om jeg fikk rett score.

 

Ellers er maskinen "fah kin su pah"! :)

9050692[/snapback]

havnet på 2931 selv, så det er vel der ytelsen til Nvidia 8600M GT ligger uklokket.

Lenke til kommentar
Ok, da kan jeg ikke hjelpe desverre. Er glad jeg bestilte 64 bits-versjonen. Alle driverne samlet på en driver-disk med alle fint linet opp i et iexplorervindu i en lodrett liste så det bare var å innstallere fra topp til bunn.

9052186[/snapback]

Hva heter driverene på 64bits plata kansje de funker nå brukere jeg 64bit drivere til fjernkontolen å det funker eller så kan jeg prøve å google det vist u vett hva de heter

Lenke til kommentar
Hvorfor går det med vista på IFL90+? Problemer med spill, eller å installere det?

9052769[/snapback]

Hvorfor? Eller hvordan? Hittil har jeg kun innstallert ett spill, Meideval 2: Total War. det er et forholdsvis nytt strategispill, men du finner mer informasjon om det om du søker. Har ikke hatt noen problemer under innstallasjon eller kjøring av spillet. Fungert helt feilfritt i Vista 64 bit. Så kjør på med Vista selv om du spiller. Du får kanskje ikke fullt så høy ytelse som i XP, men ytelsen er mer enn bra nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...