Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)

Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

• Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

• Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162

Anbefalte innlegg

Disken min er på 250gb, bør jeg lage en XP partisjon? Evt hvor stor og hvordan gjøre jeg det?

9046578[/snapback]

Skal du ikke ha noen store programmer på C: så holder det med 15-20GB.

Du setter i XP cd'n, starter på nytt, booter fra CD, inne i XP setup så kan du velge hva du vil gjøre med harddiskplassen du har. Velg "opprett partisjon", så formaterer du den partisjonen du har laget og så installeres vel XP der automatisk.

DRiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiT lei driver styret her nå, finner ingen skjermkort drivere til 64bit Vista som funker nogelunde... arrrrrrrrrrrrrrghhhhhhhhhhh! :mad::wallbash:

9046591[/snapback]

Ville hatt minst 40 til 50gb, spesielt vist du har steam, det er offt når u laster ned at tingan leger seg midlertidlig c åsså. er bedre med litt får mye en litt får litte

9046654[/snapback]

eeeehehehehe... Du vet at du kan opprette flere partisjoner?

Valve sier ikke at Steam MÅ ligge under "programfiler" på C:, du bestemmer selv hvor du installerer programmer og spill.

Så vet du det. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til dere som sliter med å få headset etc. til å virke, bruk driveren her; ftp://202.65.194.211/pc/audio/Vista_R170.zip

Installer den på denne måten (for Vista):

Høyreklikk på "Computer", og velg Manage - velg deretter "Device Manager", så trykker du på "Sound, video and game controllers", deretter velg High Definition Audio, extracte fila som jeg linka til, så høyreklikker du på "High Definition Audio", så velger du Browse my computer, og velger mappa som kom når du extracta zip filen.

Edit: Dette vil gjøre at den integrerte micen virker, og om du skulle koble på en så vil den også virke, samt headset.

Endret av zeeq
Lenke til kommentar

Må bare få si at ytelsen til denne pc-en er helt super! Hvertfall i forhold til hva jeg er vant med. Innstallerer Medievl 2: Total War, surfer med Internet Explorer, hører på musikk i Windows Mediaplayer, sitter på messenger, og skjører Live virus-defenc i bakgrunnen.

Den bruker 1.6GB av minnet, og kjører på gjennomsnittlig 25-30% av cpu. Er helt sykt med ytelse her.

Lenke til kommentar
Er det bare meg som har med tv tuner

9047717[/snapback]

Tror ikke det bare er deg, men jeg tror ikke du har så mange i selskapet ditt. Noe av grunnen til det kan være at vi tidligere i tråden hadde en diskusjon om det var noe poeng å ta med det, nå som snart det digitale bakkenettet kommer, noe det kortet IKKE støtter.

Derfor var de fleste enige at det ikke var noe stort poeng.

Lenke til kommentar
Er det bare meg som har med tv tuner

9047717[/snapback]

Tror ikke det bare er deg, men jeg tror ikke du har så mange i selskapet ditt. Noe av grunnen til det kan være at vi tidligere i tråden hadde en diskusjon om det var noe poeng å ta med det, nå som snart det digitale bakkenettet kommer, noe det kortet IKKE støtter.

Derfor var de fleste enige at det ikke var noe stort poeng.

9047736[/snapback]

Jo mer jo ber :hmm::D

Noen som har no ny info på wow video og wow audio, å hvor er de trykksensitiveknappan.

Lenke til kommentar
Vurderer sterkt å kjøpe denne maskinen selv. Hvorfor har folk så mye vanskligheter med å få maskinen til å fungere? Er det vista-driver komplikasjoner? Vil maskinen fungere ok med XP?

9047773[/snapback]

La meg bare få ha det sagt! Jeg har ikke hatt så mye som et eneste problem emd å få maskinen og Vista til å fungere. jeg bestilte Home Premium 64 bits-versjonen og fikk med alle de nødvendige drvere på en CD.

Lenke til kommentar
Try666: Så du ikke på bildene jeg lastet opp?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

84264.jpeg

Det ligger inni "SKJUL"-en. "Knappene" er markert med rød ring.

Ser du dem nå?

9047861[/snapback]

Er jeg blind eller finer det ikke....

Lenke til kommentar
Try666: Så du ikke på bildene jeg lastet opp?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

84264.jpeg

Det ligger inni "SKJUL"-en. "Knappene" er markert med rød ring.

Ser du dem nå?

9047861[/snapback]

Er jeg blind eller finer det ikke....

9047981[/snapback]

lol gikk tilbake får å se på bildene du posta i stad får å se etter rød ring, seff er at det står wow video å audio men sjerke shit når jeg trykker på de

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...