Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)


Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

  1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

    • Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

    • Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har fått fjernkontrolen til å funke det funker å slå på dataen med den men når dataen kommer på er kontrolen lissom død.

 

Hva skal jeg gjøre med den moda inf fila til sjermkortdriverene

 

Satte alt på low på cs:s fikk 229 fps i streestest :ohmy:

Endret av try666
Lenke til kommentar

Har nå tatt noen bilder.

 

Blir litt feil farger på bildene da disse er tatt med blits. Dette fordi autofokusen og bildestabiliseringen på kameraet jeg brukte er nokså dårlig.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

 

OM DU SYNTES BILDENE ER SMÅ, KLIKK PÅ DEM!

84156.jpeg

 

84159.jpeg

 

84160.jpeg

 

84161.jpeg

 

84163.jpeg

 

84165.jpeg

 

84166.jpeg

 

Håper de er gode nok da :p

 

Edit: La dem i spoiler

 

Ja, hva mente du med fjernkontroll? Prater du om IFL90+ nå?

Endret av mks1001
Lenke til kommentar
Fikk med en stor fjernkontrol til datan IFL90+

9046304[/snapback]

Aaaaah, du har bestilt med TV-tuner antar jeg?

9046361[/snapback]

 

Ja er det han kommer fra, får slåt på dataen med ann men når ann er på kan jeg ikke gjøre no, ikke i media senter greian heller...

Endret av try666
Lenke til kommentar

Arr, sitter og funderer på om jeg skal kjøre Vista eller Xp, vil prøve Lost Planet i DX10, men hvis jeg ikke takler resten av spillene(Oblivion, ArmA, GRAW2, CoD2 osv) uten å ofre så mye pga jeg kjører Vista så frister ikke det stort. Har jo også hørt at det ikke er så ille å kjøre Vista per dags dato.

Lenke til kommentar

Aha, TV-tuner. Sånn å forstå.

 

Men lurer på en ting her. Når jeg installerte XP skulle jeg partisjonere disken. Jeg laget en disk på 70GB og lot det være igjen ca 90 GB. Problemet er bare det at det jeg lot være upartisjonert ikke syntes i XP.

 

Noen måte å fikse dette på med XP-cd?

Lenke til kommentar
Aha, TV-tuner. Sånn å forstå.

 

Men lurer på en ting her. Når jeg installerte XP skulle jeg partisjonere disken. Jeg laget en disk på 70GB og lot det være igjen ca 90 GB. Problemet er bare det at det jeg lot være upartisjonert ikke syntes i XP.

 

Noen måte å fikse dette på med XP-cd?

9046440[/snapback]

 

Formaterte du den andre partisjonen alle lot du ann igjen som raw

 

Edit: Høyreklikk på min datamaskin trykk behandle, så se etter no diskbehandling.

Endret av try666
Lenke til kommentar
Aha, TV-tuner. Sånn å forstå.

 

Men lurer på en ting her. Når jeg installerte XP skulle jeg partisjonere disken. Jeg laget en disk på 70GB og lot det være igjen ca 90 GB. Problemet er bare det at det jeg lot være upartisjonert ikke syntes i XP.

 

Noen måte å fikse dette på med XP-cd?

9046440[/snapback]

 

Formaterte du den andre partisjonen alle lot du ann igjen som raw

9046461[/snapback]

 

Gjorde ingenting med den jeg :blush:

Lenke til kommentar
Aha, TV-tuner. Sånn å forstå.

 

Men lurer på en ting her. Når jeg installerte XP skulle jeg partisjonere disken. Jeg laget en disk på 70GB og lot det være igjen ca 90 GB. Problemet er bare det at det jeg lot være upartisjonert ikke syntes i XP.

 

Noen måte å fikse dette på med XP-cd?

9046440[/snapback]

 

Start -> høyeklikk på min datamaskin - velg manage - velg diskbehandling

 

Der skal du kunne se resten av disken, å kunne sette den opp

Lenke til kommentar
Aha, TV-tuner. Sånn å forstå.

 

Men lurer på en ting her. Når jeg installerte XP skulle jeg partisjonere disken. Jeg laget en disk på 70GB og lot det være igjen ca 90 GB. Problemet er bare det at det jeg lot være upartisjonert ikke syntes i XP.

 

Noen måte å fikse dette på med XP-cd?

9046440[/snapback]

 

Formaterte du den andre partisjonen alle lot du ann igjen som raw

9046461[/snapback]

 

Gjorde ingenting med den jeg :blush:

9046471[/snapback]

 

Høyreklikk på min datamaskin trykk behandle, så se etter no diskbehandling.

Lenke til kommentar
Disken min er på 250gb, bør jeg lage en XP partisjon? Evt hvor stor og hvordan gjøre jeg det?

9046578[/snapback]

 

Skal du ikke ha noen store programmer på C: så holder det med 15-20GB.

Du setter i XP cd'n, starter på nytt, booter fra CD, inne i XP setup så kan du velge hva du vil gjøre med harddiskplassen du har. Velg "opprett partisjon", så formaterer du den partisjonen du har laget og så installeres vel XP der automatisk.

 

DRiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiT lei driver styret her nå, finner ingen skjermkort drivere til 64bit Vista som funker nogelunde... arrrrrrrrrrrrrrghhhhhhhhhhh! :mad::wallbash:

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar

Ai ai ai.. Nå har jeg brukt stort sett hele dagen på å få laptopen til å "snakke" med XP maskinen min.. :)

 

Var verre en å få nettverk til å funger mellom 98 og XP, synes nå jeg.

 

Her er noen av sidene jeg brukte for å få det til, tilfelle andre sliter.

 

http://nitecruzr.blogspot.com/2006/12/wind...n-together.html

 

http://nitecruzr.blogspot.com/2005/05/addr...ion-on-lan.html

 

*EDIT* Det som viste seg å være største problemet var at "nodetypen" på xpmaskinen sto på "peer-to-peer" når den skal stå på f.eks hybrid. Liten tue kan velte stor dass, eller.no.

Endret av vgard
Lenke til kommentar
Disken min er på 250gb, bør jeg lage en XP partisjon? Evt hvor stor og hvordan gjøre jeg det?

9046578[/snapback]

 

Skal du ikke ha noen store programmer på C: så holder det med 15-20GB.

Du setter i XP cd'n, starter på nytt, booter fra CD, inne i XP setup så kan du velge hva du vil gjøre med harddiskplassen du har. Velg "opprett partisjon", så formaterer du den partisjonen du har laget og så installeres vel XP der automatisk.

 

DRiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiT lei driver styret her nå, finner ingen skjermkort drivere til 64bit Vista som funker nogelunde... arrrrrrrrrrrrrrghhhhhhhhhhh! :mad::wallbash:

9046591[/snapback]

 

Ville hatt minst 40 til 50gb, spesielt vist du har steam, det er offt når u laster ned at tingan leger seg midlertidlig c åsså. er bedre med litt får mye en litt får litte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...