Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)

Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

• Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

• Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, tar det.

Er det også brannmur i denne eller må dette installeres ekstra? Hva anbefaler dere i så fall?

9045799[/snapback]

Klarer du holde deg unna porr på internet sider, og mistenksome exe filer. holder windows sitt lenge.

Lenke til kommentar

Yakes! Sitter her med min Compal IFL90+ og innstallerer drivere for full pupp nå. Fikk med en CD med alle drivere jeg trenger til 64 bits-versjon av Vista. Men et lite spørsmål. Er det bare jeg som synes skjermen på den (Matt 1680 * 1050) virker litt vel kornete. Og da mener jeg ikke lav oppløsning, for den er jo grei. Vanskelig å forklare. Tror kanskje det har noe med anti-refleks belegget kanskje. Hva tror dere?

Edit, noen andre som har opplevd det samme? Kanskje bare jeg som ikke er vant til det. På den lappisen jeg sitter med nå (Den gamle) er det ikke fullt så kornete, bilde, men ser samme tendens der også.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Yakes! Sitter her med min Compal IFL90+ og innstallerer drivere for full pupp nå. Fikk med en CD med alle drivere jeg trenger til 64 bits-versjon av Vista. Men et lite spørsmål. Er det bare jeg som synes skjermen på den (Matt 1680 * 1050) virker litt vel kornete. Og da mener jeg ikke lav oppløsning, for den er jo grei. Vanskelig å forklare. Tror kanskje det har noe med anti-refleks belegget kanskje. Hva tror dere?

9045846[/snapback]

Er nok anti refleks belegget ja...

Lenke til kommentar

9045846[/snapback]

Vil bare si at du venner deg til det etter en dag eller to, men syntes det samme da jeg fikk min.

Lenke til kommentar

Edit: Andre hadde bedre svar til Snorre...

Føler ikke helt at jeg stoler på å ha bare Windows brannmuren. Noen å anbefale?

Et lite problem til: Keyboard layouten er tydeligvis ikke satt til norsk. Hvordan kan jeg endre dette i ettertid (på XP)?

Endret av mks1001
Lenke til kommentar
Syntes ikke skjermen er kornete, men om man setter øynene 2/3 cm fra skjermen, så ser man jo pikslene :p

Føler ikke helt at jeg stoler på å ha bare Windows brannmuren. Noen å anbefale?

Et lite problem til: Keyboard layouten er tydeligvis ikke satt til norsk. Hvordan kan jeg endre dette i ettertid (på XP)?

9045881[/snapback]

start -> kontrollpanel -> region og språkinstillinger -> detaljer... husker ikke helt i farta, men det er der en plass.

Lenke til kommentar
Trykksensitive hurtigknapper: Hvem, hva hvor.

9045907[/snapback]

Om du har IFL90+ så er det over tastaturet (til høyre, på linje med av og på-knappen), er i allefall det hos meg

Edit: Takk for tipset Snorre! Det funka :thumbup:

Endret av mks1001
Lenke til kommentar
Trykksensitive hurtigknapper: Hvem, hva hvor.

9045907[/snapback]

Om du har IFL90+ så er det over tastaturet (til høyre, på linje med av og på-knappen), er i allefall det hos meg

Edit: Takk for tipset Snorre! Det funka :thumbup:

9045924[/snapback]

Ser det står no der men sjerke viss jeg tykker på de

Lenke til kommentar

Edit, noen andre som har opplevd det samme? Kanskje bare jeg som ikke er vant til det. På den lappisen jeg sitter med nå (Den gamle) er det ikke fullt så kornete, bilde, men ser samme tendens der også.

9045846[/snapback]

Bildene du lovte :grin:

Lenke til kommentar

Du må innstallere de tilhørende driverne for at de skal virke. Prøv å bruke en av de medfølgende drivercd-ene.

Edit: De kommer så snart jeg har fått innstallert ferdig drivere og hentet med meg kameraet opp. Må også få "pusset topplokket litt". Piano-lakk som man så godt liker å kalle det, er og blir en fingermerke-magnet.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Du må innstallere de tilhørende driverne for at de skal virke. Prøv å bruke en av de medfølgende drivercd-ene.

9045982[/snapback]

Ja kansje det er det som ikke er instalert står at det er en enhet som ikke er instalert på divice manager, har instalert alt på cden utenom noe tmp som ikke funka er det det. evtuelt noen som har driverene

Lenke til kommentar

Jeg fikk forresten med to drivercd-er. Den ene var en brenne-cd med simpel etikett på cd-"coveret" med drivere til Vista 32 bit. Sikkert fra Multicom. Den andre var en kombinert user manual/driver-cd antakeligvis fra Compal selv. Den hadde drivere til alt gjennom en hendig oversikt. Denne med drivere til Vista 64 bit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...