Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)

Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

• Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

• Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser det er mye snakk om skjermkortdriver her. Funker ikke den på nvidia.com optimalt?

9044545[/snapback]

Den funker ikke. :)

Edit:

Fra Nvidia sine sider:

Compal requires that you download the driver for your GPU from their support site.

You can find more information at: http://www.compal.com.

The GeForce Go mobile GPU use drivers that have been customized to support hot key functions, power management functions, lid close and suspend/resume behavior that are normally found in notebooks. The reference desktop graphic drivers that are provided by NVIDIA on our driver downloads page do not include these custom features. For this reason, the NVIDIA Forceware NVIDIA graphics display drivers will not install on most Geforce and Quadro family of mobile GPU's. Some newer laptops have been designed to work with our drivers. For more information click here.

Edit2: Compal har ikke lagt ut noen skjermkort drivere enda, så folk med 32bits OS kan laste ned drivere fra laptopvideo2go.com. Vet ikke om de støtter DX10.

Har man 64bits OS så vet jeg ikke enda om det finnes drivere med DX10 støtte, jeg finner ihvertfall ingen. Har funnet drivere som funker med DX9 spill.

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar

Da var IFL90 i hus. Dårlig førsteinntrykk, da printen kun var et klistremerke, og hullet der klistremerker ellers settes vises under printen. Går vel hull på printen før eller senere pga det. Fingeravtrykksleser som jeg ble lovt for 1mnd siden da jeg bestilte, mangler, og er fjernet fra sidene til Multicom. De to knappene til venstre for tastaturet er også blå. Bestilte med postoppkrav, kan jeg velge å returnere pcen og bestille IFL90+ istedet?

Lenke til kommentar
Nå er det alt fra 0 til 3 timer til pc-en kommer. Jeg gleder meg som sagt enormt og er i ren ekstase her jeg sitter. Skal få testet Medieval 2: Total War og Battlefield 2 for å sjekke spillytelsen.

9044947[/snapback]

Faen den tråden her må vel ha ca 700 poster om hvor utålmodige dere brats'a er!

9044969[/snapback]

Stemmer det ;)

Lenke til kommentar
Er da ikke noe galt å glede seg til ting som man skal få :)

Får håpe den er kommet opp hit i morra, men lurer på om jeg må ha den lappen før jeg kan hente pakken, noen som vet?

9044988[/snapback]

Du trenger sendingsnummer. Ellers viss du treffer på rett person, finner han/henne den til deg uten noe.

Lenke til kommentar
Hvis du har fått epost eller sms er det bare å vise dette. Tror det holder. Men lapp er å foretrekke da man skal underskrive på at man har mottat pakken.

9045033[/snapback]

Du trenger bare sporings nr, det er uansett en kvittering til på lappen man fester på pakken, holder om du signerer på den. Har du bestilt i oppkrav er det jo også greit om du tar med deg pengene. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...