Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)

Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

• Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

• Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162

Anbefalte innlegg

Jeg mottar pc-en min på døren mellom klokken 17 og 21 idag. Så jeg gleder meg som en unge nå. Skal laste opp litt bilder av den etterhvert, men det får kanskje vente til i morgen. Idag skal jeg innstallere Vista og annen nødvendig programvare.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm. Det tror jeg faktisk de vil miste en del kunder på. I alle fall blant dem som velger standard konfigurasjon. Da dukker jo ikke maskinen opp i f.eks prisguide om man har valgt 10000 som maks pris (noe jeg vet mange gjør).

Edit: JAAAA! Maskinen min er sendt! *glede*

Men hvorfor fungerer ikke tracking nummeret på posten.no?! :no:

Endret av mks1001
Lenke til kommentar

Hvor mye penger er det naturlig å få tilbake når det ikke var webcam på IFL91 som lovet?

Verdi av webcam

+ Tort og svie

+ Tapte forhåpninger

+ Avtalebrudd

= ? :p

Veldig uproft av multicom. De har fjernet selve webcamet fra lista nå, men det står fremdeles

"Smart Face Recognization, logg inn ved hjelp av scanning via webkameraet" og

"samt mulighet for å sette på automatisk batterispar når du ikke sitter foran pc'en (styres via webkameraet). "

Endret av Rexen
Lenke til kommentar
Hvor mye penger er det naturlig å få tilbake når det ikke var webcam på IFL91 som lovet?

Verdi av webcam

+ Tort og svie

+ Tapte forhåpninger

+ Avtalebrudd

= ?  :p

9035251[/snapback]

Jeg ville heller pushet til meg et webcam jeg men...

Lenke til kommentar

Verdi av webcam

+ Tort og svie

+ Tapte forhåpninger

+ Avtalebrudd

= ?  :p

9035251[/snapback]

300 kroner... Webcam i laptops suger som regel, og er ikke verdt stort. Som fyren over meg sa, prøv å få et nytt webcam, si at du MÅ ha webcam via jobben, og derfor var det virkelig synd at det ikke fulgte med et webcam.

Lenke til kommentar
Du har snakket med dem om web cammet? Fikk du svar på tiltale eller?

9035254[/snapback]

De sa bare "oj, det var dessverre en feil", og ingenting mer. Blir litt provosert.

Er det mulig å innstallere et innebygd webcam i PCen i ettertid? (kanskje til og med gjøre det selv?) Ser det er en slags kant rundt et deksel der webcamet skulle være, omtrent som en tildekket cd-rom slot i et kabinett.

Et eksternt webcam er da latterlig upraktisk i forhold.

Endret av Rexen
Lenke til kommentar

det stod i annonsen og på bildene at det skulle være webcam, så da er det ikke snakk om hvor synd det er at det IKKE er der, nå er det snakk om hva han har rett til få i forhold til hva han har blitt lovt... =]

og de fleste webcam er elendige, ikke bare de integrerte ;P

Lenke til kommentar
Hmm. Det tror jeg faktisk de vil miste en del kunder på. I alle fall blant dem som velger standard konfigurasjon. Da dukker jo ikke maskinen opp i f.eks prisguide om man har valgt 10000 som maks pris (noe jeg vet mange gjør).

Edit: JAAAA! Maskinen min er sendt!    *glede*

Men hvorfor fungerer ikke tracking nummeret på posten.no?! :no:

9035221[/snapback]

Posten må motta maskinen før tracking-nummeret begynner å virke, naturlig nok. Så det er bare å smøre seg med tolmodighet. Selv mottar jeg min PC idag mellom klokken 17 og 21, hjem på døren.

Lenke til kommentar

Er det mulig å innstallere et innebygd webcam i PCen i ettertid? (kanskje til og med gjøre det selv?) Ser det er en slags kant rundt et deksel der webcamet skulle være, omtrent som en tildekket cd-rom slot i et kabinett.

9035293[/snapback]

Skal du installere et selv?! Tviler på at det går så bra...

Lenke til kommentar

9035293[/snapback]

Skal du installere et selv?! Tviler på at det går så bra...

9035307[/snapback]

Lurte bare på om det i det hele tatt var mulig å få et innebygd webcam på PC'en min fremdeles. Uansett hvem som gjør det.

Noen andre som har fått sin IFL91, og har snakket med multicom om webcam-greia?

Endret av Rexen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...