Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)


Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

  1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

    • Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

    • Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162


Anbefalte innlegg

Bahhh... Dersom jeg ikke er fornøyd med min IFL, så benytter jeg meg av angrefristen. I såfall kjøper jeg en 14 tommer eller mindre. Kanskje den nye 13,3 tommers maskinen fra Dell? Kanskje til og med en Mac, veit ikke....

9031175[/snapback]

Hvorfor skulle du ikke bli fornøyd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke, men kanskje om jeg opplever ting flere andre i tråden har opplevd, som dårlig kvalitet på "skallet", feil med skjermen etc. Kanskje også om ytelsen er så god som jeg håper.

 

Men som sagt, så langt er jeg fornøyd, men jeg frykter at jeg opplever ting andre har opplevd, ting jeg ikke ønsker.

Lenke til kommentar
Bestilte du idag?

Når får du den??

Jeg bestilte for en uke siden og har enda ikke fått den!!??

Fikk mail fra dem der de sa at det tok 7-10 dager etter bestillig til de sender den!

 

Ich habe eine angst-problem hier!

9031574[/snapback]

Jepp! Bestilte idag og går allt etter skjema vil de kunne sende den i midten eller slutten av neste uke.

Føler med deg. Kjipt å måtte vente så lenge. Noe jeg håper jeg slipper :hrm:

Lenke til kommentar

Kunne noen slengt opp linken til skjermkort-driver igjen? =)

 

Edit: Er det noen andre drivere det kan være lurt å laste ned siste version av?

Vet at pc'n er helt ny, men kan jo hende noen av komponentene allerede har vært ute på markedet en stund. :)

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar

Last ned alle nye drivere/oppdateringer til Vista.

Husker på min stasjonære når det stod "nye oppdateringer er tilgjengelig".

Shit au tenkte jeg og lastet ned. Prøvde BF2 etterpå, men med 40 fps mer enn det jeg hadde fra før. Dette skjedde også med diverse andre spill. Det var et gledens øyeblikk det der. Fjernet min tvil til vista for all fremtid :!:

 

EDIT: Post 222 :D

Endret av Calvinator
Lenke til kommentar
Oslo suger :(

Har forresten prata litt med folka på crysis-online.com - De sier at IFL90 vil kjøre på low-med settings med max oppløsning, og at vi vil ha 30+ FPS.

9033914[/snapback]

Dette var IFL90(+)? Isåfall hvilke specs sjekket de med? Tenker på Ram, Skjermtype (1200 eller 1650) CPU...

Endret av Calvinator
Lenke til kommentar
Oslo suger :(

Har forresten prata litt med folka på crysis-online.com - De sier at IFL90 vil kjøre på low-med settings med max oppløsning, og at vi vil ha 30+ FPS.

9033914[/snapback]

Dette var IFL90(+)? Isåfall hvilke specs sjekket de med? Tenker på Ram, Skjermtype (1200 eller 1650) CPU...

9034052[/snapback]

Finnes bare 1 skjermtype til IFL90, blank glare, med 1280 oppløsning elns. Det var med 2GB ram 677mhz, 2.0GHz CPU.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...