Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)

Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

• Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

• Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjermen virker solid, og tror ikke dette blir noe problem.

Jeg har dessverre ikke et OS tilgjengelig nå, men laster ned Vista fra skolen min. (Det er lovlig lisens for de som skulle begynne å hate meg.)

Grunnen til at jeg er så sen med OS er at jeg fikk mail av multicom om at de skulle få delene inn I DAG, men ikke vet jeg.

Skal prøve å få testet spill i kveld, mulig det ikke blir før i morgen.

Merk deg forøvrig at jeg ikke er noen ekspert på spill og slik, men skal prøve å gi deg min ærlige mening.

Edit: Bestilte den 20. eller 21. Husker ikke nøyaktig.

Edit igjen: Var den 21.

Endret av DrKarlsen
Lenke til kommentar

Jeg bestilte IFL90 09/06... Jaja - pcen er i det minste på vei. Men Multicom har tabba seg litt ang. sending av laptopen min, den er sendt som service pakke, når jeg skulle ha den levert på døren.

Edit:

Virker chassiset solid? gir tastaturet etter når du skriver på det? (Til DrKarlsen.)

Endret av zeeq
Lenke til kommentar

YAKES! Min IFL90+ er nå sendt, og jeg er mer happy enn på lenge. Snart får jeg vel den. "My precioussss". ;) Om jeg orker det skal jeg skrive en liten anmeldelse og poste her på forumet.

Edit: Er det bare jeg som ikke får til å spore pakken med pakkenummeret. Jeg tror det er to pakkenummere, eller så er det ene bare veldig langt og har mellomrom i seg. Men uansett hva jeg prøver finner ikke posten det.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...