Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)

Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

• Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

• Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte ifl90+ på torsdag, med 250gb harddisk. Tror dere de har 250gb harddisk på lager? Den finnes jo ikke i prisguiden!

Jeg kjenner det kribler i hele meg... Uansett, noen som har sata-driverne og ville ha lagt dem her? Vil nemlig være klar med en slipstream-cd når den kommer :)

Ari

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men hvorfor har de vga og ikke dvitilkobling :( på store skjermer er det jo uendelig stor forskjell på vga og dvi

8980058[/snapback]

Det kommer. VGA vil bli byttet ut med DVI på IFL90 modellene, ifølge et par poster tidligere i emnet.

Det vil selvfølgelig ta en stund tipper jeg...

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar

Bare en tanke: Legg ut linker til driver/software nedlastning i første post?

Siden dette mest sansynligvis forblir det "offisielle Compal m/Santa Rosa" emnet fremover.

Edit: shit, dobbeltpost. Srry!

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar
men hvorfor har de vga og ikke dvitilkobling :( på store skjermer er det jo uendelig stor forskjell på vga og dvi

8980058[/snapback]

Hva mener du med store skjermer? Vil ikke VGA går like bra på min 22"?

8980166[/snapback]

Han mener at kvalitetsforskjellen er merkbart større når man veksler imellom VGA og DVI på LCD skjermer på over 20".

Lenke til kommentar
Greit nok, har ikke en LCD skjerm.

8980179[/snapback]

Hehe, jeg må helt ærlig si at jeg ikke ser forskjell, har hatt 42" HD plasma til 40k koblet til med DVI og en 26" HD LCD-TV koblet til med VGA og jeg så ikke noen forskjell når jeg spilte av et par HD filmer.

Lenke til kommentar
Nå star min IFL90+ med det beste av det beste konfigurert og jeg bare håper at den takler alle spillene jeg vil at den skal takle. Tenker på CS: Source på full mugge med mange bots, Colin McRae DIRT, GTA IV når det eventuelt kommer ut engang..

8980592[/snapback]

T7700-prosessoren er bortkastet i forhold til ytelse per kroner. Men om du har kjørt full specs skal du greie å dra de spillene der helt bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...