Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)

Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

• Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

• Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162

Anbefalte innlegg

Jeg fikk kun med 64bit drivere. På CDen, under mappe drivers/VGA/nvidia/ ligger kun 64bit.

Og ja, dette innlegget er skrvet på Compalen. I'm so happy! Deilig tastatur, god touchpad, ikke noe støy, god skjerm (bra innsynsvinkel, bra farger, matt)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nei, har byttet til lavere oppløsning til fordel for blank ^^

8912434[/snapback]

Hææ?!

Jaja, alle har sin egen mening. Personlig er jeg veldig glad for at dette byttet ble gjort.

Ville egentlig ha matt skjerm, men bestilte litt for sent.

Edit: Hilsen mks1001, brukte en kompis sin account :wee:

Nix, liker diskusjon.no. Særlig nå vi prater om PCen min

Endret av Axcel
Lenke til kommentar

Noen som har Supreme Commander og har fått 90+? Har veldig lyst til å spille dette spillet, elsker slike spill, men min dinosaur pc klarer ikke å kjøre det en gang :p. Hadde vært fint om noen kunne teste om det kjørte sånn noenlunde.

Lenke til kommentar

hmm.. fikk mail av multicom i dag jeg og. Har alltid syntes at blank skjerm er digg, men sammenligningsgrunnlaget mitt har vært gamle laptop'er som ikke akurat har glimrende skjermer. :D Bør jeg gå for matt? Vil ha høy oppløsning. Kommer til å spille endel og se endel film. Tar den også med på diverse bussturer på vestlandet, så da skjønner jeg jo at matt skjerm er bedre.

Eventuelt, hvorfor skal jeg velge en lavere oppløsning? Hva er fordelen med det? Kommer sikkert ikke til å spille de nyeste spillene på full pupp, holder med wow og sånt, foreløpig. Da burde jeg kunne kjøre spill i native oppløsning, eller hur?

*EDIT*

spurte om samme tingen to ganger, så denne gangen kan jeg ikke skylde på skriveleif.. :dontgetit:

*EDIT*

*EDIT2*

Joda, leif var der han, sikkert enda :D

*EDIT2*

Endret av vgard
Lenke til kommentar
Eventuelt, hvorfor skal jeg velge en lavere oppløsning? Hva er fordelen med det? Kommer sikkert ikke til å spille de nyeste spillene på full pupp, holder med wow og sånt, foreløpig. Da burde jeg kunne kjøre spill i native oppløsning, eller hur?

*EDIT*

Ved å stille på oppløsningen i spill på bærbare skjermer så får du gjerne et litt mer blurry bilde. Derfor er det visst best å kjøre den native oppløsningen i spill på bærbare.

Lenke til kommentar

*EDIT*

Ved å stille på oppløsningen i spill på bærbare skjermer så får du gjerne et litt mer blurry bilde. Derfor er det visst best å kjøre den native oppløsningen i spill på bærbare.

8913111[/snapback]

hehe, vi snakker forbi hverandre, eller så suger jeg på å forklare hva jeg mener. :innocent:

Poenget mitt var ikke å stille ned oppløsningen, men om jeg skulle velge matt 1050 eller blank 800 skjerm. :tease:

Lenke til kommentar

IFL90+ blir veldig blurry ved lavere oppløsning. Fremdeles mulig å lese tekst, men det er ikke anbefalt. Jeg tror derimot at dette ikke gjelder for spill, kun tekst. Skal prøve det senere i kveld.

Ellers så er den matte skjermen konge. Som sagt har den god innsynsvinkel og fine farger.

Og sist men ikke minst: Oppløsning is KING!! 1680x1050 bør vøre minimum på en slik stor og fin skjerm. Jeg ville helst hatt 1900x1200, men gikk for det nest beste. 1440x900 er alt for lite imho. Følelsen av god plass er utrolig viktig for meg iallefall

Lenke til kommentar
Og sist men ikke minst: Oppløsning is KING!! 1680x1050 bør vøre minimum på en slik stor og fin skjerm.

8913233[/snapback]

Er generelt det jeg mener også, høy oppløsning er viktig. Kan alltids forstørre teksten litt om det skulle bli noe problem.. :p

Blir den matte skjermen da. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...