Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)

Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

• Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

• Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
Hvordan er det nå, får ingen IFL90+ til å virke eller? Savner tester.

8908384[/snapback]

Min virker strålende den. Koblet den opp mot en ekstern skjerm så jeg kjører dual-screen. Installert alle driverene og programmene som fulgte med, koblet opp den eksterne harddisken min og tegnebrettet + VX Revolution. Fungerer som en drøm!

Test kommer så snart jeg er ferdig med skole. Hvilket vil si til helgen. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Hvordan er første inntrykket?

8908415[/snapback]

God og kraftig bærbar PC. Designet er helt okay, ikke noe overdådig men den fungerer og ser grei nok ut samtidig. Styrken på selve kabinettet har jeg ingenting å utsette på, det er robuste saker i, mine øyne. Tastaturet lager lite støy, men man kan høre det. Vifta tøffer og går i hut og pine men er generelt veldig stillegående (dette er ikke et problem for meg da jeg hører på musikk non-stop). Mange oppkoblingsmuligheter og en kraftpakke! Scorte 4.5 på Vista-ytelsestesten i Vista, godt fornøyd.

Tja, hva kan jeg si? Jeg er meget, meged godt fornøyd med denne bærbare PCen! :)

Lenke til kommentar
Hvordan er første inntrykket?

8908415[/snapback]

God og kraftig bærbar PC. Designet er helt okay, ikke noe overdådig men den fungerer og ser grei nok ut samtidig. Styrken på selve kabinettet har jeg ingenting å utsette på, det er robuste saker i, mine øyne. Tastaturet lager lite støy, men man kan høre det. Vifta tøffer og går i hut og pine men er generelt veldig stillegående (dette er ikke et problem for meg da jeg hører på musikk non-stop). Mange oppkoblingsmuligheter og en kraftpakke! Scorte 4.5 på Vista-ytelsestesten i Vista, godt fornøyd.

Tja, hva kan jeg si? Jeg er meget, meged godt fornøyd med denne bærbare PCen! :)

8908444[/snapback]

Hva med varme? Blir den veldig varm under, eller der hvor håndleddet hviler?

Skal ned og hente min på posten i morra, men har ikke no OS atm :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Commando_sondre: Du har tenkt til å bruke denne maskinen til Age of Conan, ja? Leder for et guild (til et spill som ikke er utgitt enda!) er du også :yes:

8908460[/snapback]

Håper nå den duger sånn passe til det.

Hva med varme? Blir den veldig varm under, eller der hvor håndleddet hviler?

8908564[/snapback]

Den blir såvidt varm hos meg uansett hva jeg gjør.

Commando_Sondre: Durer vifta selv ved bare surfing?

8908612[/snapback]

Tja, det gjør den, men jeg bryr meg ikke så altfor mye om det. Det kan vel komme av alle tingene jeg gjør samtidig.

Lenke til kommentar

Ah. da installeres Vista på min maskin. Neste post blir fra Compalen! Jeg har da med T7500 og Turbo Memory. Tror jeg har 2x1GB minne :)

Edit: Urk! Vifta skrudde seg på i et halvt minutt under vista installasjonen. Det lover dårlig. Jeg hadde håpt at den skulle være mer lydløs. Forresten, det kan være det bare er DVD ROMen. Håper på det! :)

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Kjære *kunde*!

Vi takker for din bestilling av Multicom IFL90+ med WSXGA+ glare skjerm med blank overflate.

Produsenten har kommet med en endring i spesifikasjonen på WSXGA+ (1680x1050). Denne skjermen vil kun komme i matt utførelse. Dette begrunnes med at de blanke skjermene som fins på markedet idag har for dårlig kvalitet og innsynsvinkel til at Compal ønsker å levere en slik skjerm på deres toppmodell. Vi har også opplevd at mange kunder ønsker maskinen levert med matt skjerm.

Vi er klar over at dette er en subjektiv vurdering, og beklager dette på det sterkeste. Dessverre er det lite vi kan gjøre med saken.

Hvis du ønsker blank skjerm, kan du endre til WXGA (1280x800) oppløsning. Dette gir et fratrekk på kr 400,-

Gi tilbakemelding hvis du ikke ønsker maskinen levert med matt skjerm.

Vi beklager de ulemper dette måtte medføre.

PS! Levering for maskinen er forventet i begynnelsen av juli.

:ph34r:

Lenke til kommentar
Kjære *kunde*!

Vi takker for din bestilling av Multicom IFL90+ med WSXGA+ glare skjerm med blank overflate.

Produsenten har kommet med en endring i spesifikasjonen på WSXGA+ (1680x1050). Denne skjermen vil kun komme i matt utførelse. Dette begrunnes med at de blanke skjermene som fins på markedet idag har for dårlig kvalitet og innsynsvinkel til at Compal ønsker å levere en slik skjerm på deres toppmodell. Vi har også opplevd at mange kunder ønsker maskinen levert med matt skjerm.

Vi er klar over at dette er en subjektiv vurdering, og beklager dette på det sterkeste. Dessverre er det lite vi kan gjøre med saken.

Hvis du ønsker blank skjerm, kan du endre til WXGA (1280x800) oppløsning. Dette gir et fratrekk på kr 400,-

Gi tilbakemelding hvis du ikke ønsker maskinen levert med matt skjerm.

Vi beklager de ulemper dette måtte medføre.

PS! Levering for maskinen er forventet i begynnelsen av juli.

:ph34r:

8911834[/snapback]

Jippii! Nå ble jeg glad laks:D

<3Matt skjerm<3

EDIT: Gjelder dette for oss som allerede har bestillt?

Endret av Der Gustav
Lenke til kommentar

Blir litt usikker nå, jeg vil ha WXGA oppløsningen, siden det ble litt uklarere å bytte ned på oppløsningen i spill, men hvis blank skjerm er så ille som folk tyder på så lurer jeg på om jeg ikke bare skal bytte til en matt skjerm.

Edit: Søkte litt rundt på google og fant ut at jeg ville ha WXGA oppløsningen. :thumbup:

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...