Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)


Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

  1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

    • Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

    • Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162


Anbefalte innlegg

Holder på å laste ned Windows vista 64bit, og nei det er ikke en piratversjon. Microsoft donerer lisenser til alle studentene som ønsker det. Skal se om jeg får gamet litt på den i kveld!

8898771[/snapback]

Endelig. Det var DVDene som var fucka. Men burde jeg heller bruke Vista 64-bits?

8898963[/snapback]

 

Du må ikke skremme oss sånn!

 

Det værste som kunne skje var hvis det var trøbbel med DVD-drevet :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Endelig. Det var DVDene som var fucka. Men burde jeg heller bruke Vista 64-bits?

8898963[/snapback]

Jeg tror jeg endelig tar skrittet over til 64bit iallefall. Har brukt 32bit frem til nå, men har en 64bit lisens som jeg ikke har turt bruke. Nå er det derimot snart et halvt år siden launch og siden det ikke er grafikkdrivere til 32bit ute atm er valget klart for meg :)

Lenke til kommentar
Endelig. Det var DVDene som var fucka. Men burde jeg heller bruke Vista 64-bits?

8898963[/snapback]

Jeg tror jeg endelig tar skrittet over til 64bit iallefall. Har brukt 32bit frem til nå, men har en 64bit lisens som jeg ikke har turt bruke. Nå er det derimot snart et halvt år siden launch og siden det ikke er grafikkdrivere til 32bit ute atm er valget klart for meg :)

8899003[/snapback]

Så det er grafikkdrivere til 64 bit men ikke 32 bit? Hørtes merkelig ut,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Endelig. Det var DVDene som var fucka. Men burde jeg heller bruke Vista 64-bits?

8898963[/snapback]

Jeg tror jeg endelig tar skrittet over til 64bit iallefall. Har brukt 32bit frem til nå, men har en 64bit lisens som jeg ikke har turt bruke. Nå er det derimot snart et halvt år siden launch og siden det ikke er grafikkdrivere til 32bit ute atm er valget klart for meg :)

8899003[/snapback]

Jeg fikk nå med to DVDer/CDer med drivere til både 32-bits og 64-bits jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Beklager jeg som ikke følger med. Er det da anbefalt å gå for 64 bits Vista? For da får jeg jo utnyttet alle 4GB med ram.

8899034[/snapback]

Jeg vet ikke helt selv. Hrisebro advarer meg, han mener at det er mest 32 bits programmer ute på internett og at de virker dårlig på 64 bits OS. *vanskelig*

Lenke til kommentar
Helvete ass, får ingen drivere til å funke jeg..

8897450[/snapback]

Installasjonen gikk greit her på min IFL90, men skjermkortdriver er det dårlig med gitt :(

8897705[/snapback]

finnes det XP 32bit drivarar? :p

8897819[/snapback]

 

Dette var de innleggene jeg tenkte på iallefall. Dersom det viser seg at det følger med gode drivere til 32bit blir jeg usikker selv.

Lenke til kommentar

Enig. Samtidig som jeg jo vil ha maks ytelse, vil jeg ha adgang til alle spill og programmer. Så helt lett er det ikke nei. Kompailitet kommer et hakk over maks ytelse på prioriteringslisten min ja. Kanskje jeg heller bare skal oppgradere til 64 bit når programmer går over til dette?

Lenke til kommentar
Helvete ass, får ingen drivere til å funke jeg..

8897450[/snapback]

Installasjonen gikk greit her på min IFL90, men skjermkortdriver er det dårlig med gitt :(

8897705[/snapback]

finnes det XP 32bit drivarar? :p

8897819[/snapback]

 

Dette var de innleggene jeg tenkte på iallefall. Dersom det viser seg at det følger med gode drivere til 32bit blir jeg usikker selv.

8899063[/snapback]

 

Dårlig gjort, jeg fikk kun cd for 64bit :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Commando_Sondre, har du mulighet for å sette opp en ftp jeg kan laste ned 32bit drivere fra ? Hadde vært supert!

Kun en CD med her.

8899534[/snapback]

Har dessverre ingen steder og laste det opp på. Om noen vet om noen steder og laste opp på er det bare å si ifra så laster jeg gladelig opp driverene! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...