Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)


Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

  1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

    • Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

    • Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Ja, så klarte selvfølgelig Posten og glemme meg. Svarte i granskauen. Det er ikke mulig. Postbilen bare kjører forbi, og jeg FÅR IKKE PCEN FØR I MORRA! :wallbash:

 

Det finnes ikke ord som klarer å uttrykke hvor forbanna jeg er akkurat nå. Nå har jeg venta hele forbanna helga på at jeg skal få denne PCen, så klarer de og bare kjøre forbi her.

 

Jeg trekker meg tilbake før jeg henretter alle jeg ser!

 

:wallbash:

 

Moderatornotis: Ro ned bruken av smileys. Snorre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Hvilke spesifikasjoner bestilte du med Sondre?

8889935[/snapback]

Postet dem litt lengre bak i tråden. :)

 

Jeg syns synd på deg.. :(

8889938[/snapback]

Muligheter for at jeg får den i dag. Den ble nettopp levert på poststasjonen i nærheten. Får bare gå og hente noe cash og håpe på det beste. :)

Lenke til kommentar

Føler med deg!

 

Men jeg hadde seriøst løpt etter bilen hvis jeg så den, evt kjørt etter den :p

 

Hvilke spesifikasjoner bestilte du med Sondre?

8889935[/snapback]

Postet dem litt lengre bak i tråden. :)

 

Jeg syns synd på deg.. :(

8889938[/snapback]

Muligheter for at jeg får den i dag. Den ble nettopp levert på poststasjonen i nærheten. Får bare gå og hente noe cash og håpe på det beste. :)

8890042[/snapback]

 

Stenger ikke de sånn i fire tia?

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Så lenge de har levert den på den lokale kiwien er det bare å gå å hente. Hos meg var de så "snille" (annen forsendelse) at de tok pakken min tilbake til sorteringslageret sitt, slik at jeg måtte vente en ekstra dag.

8890136[/snapback]

Tja. Såpass tror jeg ikke de gjør. Jeg har sett pakken i butikken. Må bare hente pengene :p

Lenke til kommentar

Kult når de først får (har fått?) PCene sine :)

 

 

Men det er en ting jeg lurer på: Som betalingsmetode valgte jeg, som sikkert mange andre, postoppkrav. I tillegg til dette valgte jeg levert på døren.

 

Det jeg lurer på da er hvordan jeg må betale; Må jeg betale cash kontant (15000+ er jo ganske mange penger :ermm: ), eller er bankkort tingen (altså har de med bankterminal)? Er det noen andre måter å få betalt på?

 

Bare lurer, fordi om cash må brukes, er jeg nødt til å ta en liten tur innom banken...

Endret av mks1001
Lenke til kommentar
Kult når de først får (har fått?) PCene sine :)

 

 

Men det er en ting jeg lurer på: Som betalingsmetode valgte jeg, som sikkert mange andre, postoppkrav. I tillegg til dette valgte jeg levert på døren.

 

Det jeg lurer på da er hvordan jeg må betale; Må jeg betale cash kontant (15000+ er jo ganske mange penger  :ermm: ), eller er bankkort tingen (altså har de med bankterminal)? Er det noen andre måter å få betalt på?

 

Bare lurer, fordi om cash må brukes, er jeg nødt til å ta en liten tur innom banken...

8890819[/snapback]

Så vidt jeg vet tar ikke Postens sjåfører kontanter gjorde i hvert fall ikke det sist jeg snakket med en), og jeg vet positivt at selv om de har en del mobile betalingsterminaler har de på langt nær nok til alle pakke-på-døra-sjåførene, som er en av grunnene til at kombo'en oppkrav + hjem-på-døra ofte er frustrerende (og ja, det er helt klart for dårlig å tilby muligheten uten å kunne tilnærmet garantere den til alle [at maskiner kan være/gå i stykker i løpet av dagen er greit nok).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hurra for banken. Nå må jeg gå tilbake i morra og ta ut pengene. I og med at jeg er kun 15 år, er det en maksgrense på hva vi kan ta ut og hvor ofte. Dermed får jeg bare ut 3500 kr pr. gang. Så jeg håper og ber over at det vil funke å gå til banken og få tatt ut de resterende pengene.

Lenke til kommentar
Hurra for banken. Nå må jeg gå tilbake i morra og ta ut pengene. I og med at jeg er kun 15 år, er det en maksgrense på hva vi kan ta ut og hvor ofte. Dermed får jeg bare ut 3500 kr pr. gang. Så jeg håper og ber over at det vil funke å gå til banken og få tatt ut de resterende pengene.

8891012[/snapback]

 

Føler med deg. Du får dog trøste deg med at du mest sansynligvis er den første som får IFL90+ i hendene, jeg bestilte min litt sent og får min en gang etter 1 juli.

Lenke til kommentar
Hurra for banken. Nå må jeg gå tilbake i morra og ta ut pengene. I og med at jeg er kun 15 år, er det en maksgrense på hva vi kan ta ut og hvor ofte. Dermed får jeg bare ut 3500 kr pr. gang. Så jeg håper og ber over at det vil funke å gå til banken og få tatt ut de resterende pengene.

8891012[/snapback]

 

Synes å huske fra mine dager med det elendige banksystemet for folk under 18, at man måtte ha med foreldre for å få ut store beløp? Det varierer kanskje fra bank til bank eller noe, men det er jo verdt å sjekke opp slik at du ikke blir enda mer forsinket i å få tak i pc-en.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer nå å enten kjøpe HGL30 Special Edition, S96S eller IFL90(+).

Skjermkortet er mest sannsynlig det som avgjør hvilken av dem jeg skal ta.

Har googlet mye men har ikke funnet noen skikkelig sammenlingning av de forskjellige kortene.

Noen som kan si meg sånn ca. hvor mye forskjell det er mellom go 7600, 8600M GS og 8600 GT?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...