Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)


Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

  1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

    • Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

    • Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162


Anbefalte innlegg

OHH! HVORFOR DEG! :ohmy:

 

 

Neida, men du må, som flere ganger nevnt, komme med "anmeldelse" av maskinen.

 

Til Kezoom: Bra at du sendte mail, lurer nemlig på det samme. Og om den ikke fungerer til verken det digitale bakkenettet eller satelitt, så vurderer jeg å droppe det... Blir jo en del billigere om man fjerner 633 kroner fra prisen.

 

Men det blir nok en stund til du får svar, mandag sannsynligvis :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Skal komme med bilder, liten annmeldelse osv så fort som overhodet mulig. :)

 

EDIT: Helsikke da! Posten har selvfølgelig ikke sendt den til postkontoret til tross for at jeg har fått henteskjemaet. Brenn! :realmad::realmad:

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
FLOTTINGS!

Vi venter i overdreven spenning, og kan du gjøre meg en personlig tjeneste å teste Oblivion?

 

Edit: Leif?

8873710[/snapback]

Kjører Linux, så det blir nok litt vanskelig :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
hehehehehe

 

ja vi alle elsker posten! =D

Så hva skal du gjøre i dag da? =P Sitte på posten å vente på postbiler som kommer og går? ^_^

8873860[/snapback]

Skal ringe ned og spørre hvor i huleste pakka har blitt av. Må vel bare sitte her og vente på den.

 

EDIT: Ringte nettopp posten, og de sa at den lå fortsatt i containeren sin og det er lite de kan gjøre med den da. NEEEEEEEI!! Argh. Scheisse. Mamma mia. :( Får den muligens på mandag. :( :(

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
hehehehehe

 

ja vi alle elsker posten! =D

Så hva skal du gjøre i dag da? =P Sitte på posten å vente på postbiler som kommer og går? ^_^

8873860[/snapback]

Skal ringe ned og spørre hvor i huleste pakka har blitt av. Må vel bare sitte her og vente på den.

 

EDIT: Ringte nettopp posten, og de sa at den lå fortsatt i containeren sin og det er lite de kan gjøre med den da. NEEEEEEEI!! Argh. Scheisse. Mamma mia. :( Får den muligens på mandag. :( :(

8873917[/snapback]

 

Det har skjedd med meg også en gang, lengste søndagen i hele mitt liv.

Dog den beste mandagen ever.

Lenke til kommentar

Jeg forstod det også slik at den hadde optisk utgang, men etter nærmere ettersyn så har jeg ikke funnet noen på bildene... Nå støtter lydkortet på maskinen bare 2-kanals surround ser det ut som, så om det er mulig å koble til Z-5500 vet jeg ikke.

Realtek ALC268 lydkort med 2 kanals HD Audio støtte

 

Nå er det jo selvfølgelig ikke verre enn å kjøpe et eksternt USB-lydkort.

Lenke til kommentar

For man IFL90+ før hvis man forhåndsbestiller den!? :ohmy::dribble:

Lurer på om det er noen forskjell på norsk og engelsk Vista ultimate, annet en språket!?

Er det noe poeng å kjøpe instalasjon av operativsystemet når det er OEM?? Siste er om det er noen stor forskjell på 2.0 Ghz og 2.2 Ghz, eventuelt om det er noen spill man ikke kan spille på 2.0 etc...

 

 

Ifl90+... :love:

Lenke til kommentar
For man IFL90+ før hvis man forhåndsbestiller den!?  :ohmy:  :dribble:

Lurer på om det er noen forskjell på norsk og engelsk Vista ultimate, annet en språket!?

Er det noe poeng å kjøpe instalasjon av operativsystemet når det er OEM?? Siste er om det er noen stor forskjell på 2.0 Ghz og 2.2 Ghz, eventuelt om det er noen spill man ikke kan spille på 2.0 etc...

 

 

Ifl90+... :love:

8875671[/snapback]

 

Hva står OEM for? Får vi med en windows vista cd med slik at vi kan formatere pcèn ved en senere anledning?

Lenke til kommentar
Min er også under behandling... Men de sa jeg ville få den neste uke :hmm:

8874740[/snapback]

 

Når bestilte du?

8875500[/snapback]

 

04/05.06.07

 

For man IFL90+ før hvis man forhåndsbestiller den!?  :ohmy:  :dribble:

Lurer på om det er noen forskjell på norsk og engelsk Vista ultimate, annet en språket!?

Er det noe poeng å kjøpe instalasjon av operativsystemet når det er OEM?? Siste er om det er noen stor forskjell på 2.0 Ghz og 2.2 Ghz, eventuelt om det er noen spill man ikke kan spille på 2.0 etc...

 

 

Ifl90+... :love:

8875671[/snapback]

 

Hva står OEM for? Får vi med en windows vista cd med slik at vi kan formatere pcèn ved en senere anledning?

8875704[/snapback]

 

Såvidt jeg vet kan man ikke avinstalere et OEM OS... Vet ikke om man får med no Cd, men skulle da nesten tro det..

 

Takk til bruun for artikklen :love:

Der står det mye stuff om OEM...

post-60576-1182013997_thumb.jpg

post-60576-1182014400_thumb.jpg

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...