Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)

Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

• Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

• Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162

Anbefalte innlegg

Til dere som sliter med bsod-er etter driver-innstalleringer har jeg følgende tips. Prøv å innstallere alle driverne bortsett fra CIR-driveren (Infra-red). Det var denne driveren som skapte bsod-problemer for meg tidligere. :-)

Hvor er infrared på denne maskinen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Foran, til høyre for de tre statuslysene og nettverksbryteren.

Edit: Så litt feil.

Hvordan aktivere denne?

Legg merke til at det er en IR mottaker, ikke sender. Har du ikke tv-kort m/ fjernkontrollen så er den av 0 nytte for deg.

Ok. Hadde bare tenk å bruke den til mottak uansett...

Lenke til kommentar

Nå er jeg nødt til å sende maskinen inn for andre gang. Jeg har lyst til å kreve pengene tilbake, men jeg vet jeg ikke har rett til å gjøre det =/

For det første så sluttet fingeravtrykkleseren å fungere og for det andre så flimrer den eksterne skjermen når jeg setter i laderen og har på "høy ytelse" i vista. Har prøvd å reformatere uten hell... Andre med samme problem?

Lenke til kommentar
Trenger hjelp!!

Jeg får blåskjerm når jeg spiller warcraft 3. Hva kan være galt? Må ha hjelp!!

Skjermdriver: 169.17

BIOS: 116

Har du prøvd å reinstallre spillet? Det funket for meg.

Ok, takk... Jeg får prøve det!;)

Jeg får fortsatt blåskjerm:( Reinnstalerte men til ingen nytte... Skal sende mail tul multicom kanskje de har et svar...

Lenke til kommentar
Nå er jeg nødt til å sende maskinen inn for andre gang. Jeg har lyst til å kreve pengene tilbake, men jeg vet jeg ikke har rett til å gjøre det =/

For det første så sluttet fingeravtrykkleseren å fungere og for det andre så flimrer den eksterne skjermen når jeg setter i laderen og har på "høy ytelse" i vista. Har prøvd å reformatere uten hell... Andre med samme problem?

Jeg har samme problem. Skjermkortet streiker også når jeg prøver å bruke S-Vid mot en TV som er koblet til en coax-kabel.

Jeg vil gjerne vite av mine retur-retter jeg også, er lei av PCen : (

Lenke til kommentar

Jeg har samme problem. Skjermkortet streiker også når jeg prøver å bruke S-Vid mot en TV som er koblet til en coax-kabel.

Jeg vil gjerne vite av mine retur-retter jeg også, er lei av PCen : (

Det lurer jeg også på! hva er rettighetene mine? og hvor lenge kan jeg ha hatt pv'en og likevel returnere den?

Lenke til kommentar

OK! Jeg har et nytt spørsmål som handler om noe annet!

Jeg skulle til å installere driverne fra den CD-en som fulgte med PC-en. På den ligger mappen driver og driverx. Jeg har 64 bit ultimate og på hardisken la det seg egen programfiler for drivere fra driver mappen!

Hvilke mappe skal jeg velge?

Lenke til kommentar

Greit at det er mange problemer her, men man må ikke glemme at de som sikkert er igjen og poster i denne tråden er nettopp de med problemer da... :whistle:

Jeg har hatt min IFL90+ siden i juni, og har ikke hatt nevneverdige problemer. Det jeg har opplevd har enten vært Vista eller driverrelatert (eller summen av begge deler,,,)

Lenke til kommentar
Mange problemer her må jeg si.... Har bare ett spørsmål for øyeblikket. Dersom man får gjennomslag for å få tilbake penger, hvor mye får man da? Får man det man betalte eller det markedsverdien er i dag?

hvis du får kjøpet hevet på grunn av mangler ved varen skal du ha full kjøpesum tilbake.

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg har oppdatert til den nyeste BIOS 116, men maskinen bråker nesten like mye når jeg surfer og hører på musikk... Temperaturen er heller ikke noe lavere...

Hørte at noen på forumet hadde pcen rundt 30 grader med surfing etter den nye oppdateringa... Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...