Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)

Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

• Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

• Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162

Anbefalte innlegg

post-95375-1199404639_thumb.jpg

Kva brukes denne til? Det er jo ikkje vanlig s-video..

og så lurte eg på om den vanlige s-videoen som er skjult bak klistermerket på høgre side, fungerer sjølv om eg ikkje ahr tv-tuner..

Den utgangen er en Videoutgang som du kan bruke overganger fra vanlige skjermkort til. Du kan få ut HD-TV, S-Video og vanlig RCA Videoplugg (Gul). Jeg har selv prøvd dette og fikk god kvalitet. Overgangen fikk jeg i en pakke med et Gainward 7600GS til Stasjonær pc.

Fungerer denne her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor er det ingen som skriver et eneste ord om høytalerene?

Høytalere på bærbare pleier å suge sterk lut, og under spesifikasjonene står det «Mega Bass Reflex Speaker system gir meget bra lyd».

Hvor bra er de egentlig?

"Mega Bass Reflex" Kan du ta bort mener jeg.

Jaha?

Det vil si at de ikke er noe å skryte av?

Lenke til kommentar

Tror de finnes i noen nettbutikker... Søkte en knapp halvtime nå uten å finne noe, så jeg vet ikke hvor. Man kan jo prøve en vanlig 9pins svideo til composit overgang, lik den Granberg linket til. JEg er ikke sikker på om den funker, men 54 kroner er ikke så mye å betale.

Lenke til kommentar

hei, jeg har sett på både ifl 90 og ifl 90+ og vurderer å skaffe meg en av disse, men har noen spørsmål jeg sitter å lurer på: er det noen store forskjeller mellom de modellene og om jeg kan sette inn et 8700m kort etterhvert? eller om finnes det noen bærbare med Type III form factor slik at man kunne oppgradere til 8800m hvis det blir behov for det?

hadde vært supert om noen visste noe av dette :)

hadde tenkt til å kjøpe de fra multicom.no ifl 90 ifl 90+

Endret av Mr-Crust
Lenke til kommentar
Og med tanke på strøm og varme?

Jeg skal ikke si noe sikkert, men selv legger jeg inn en bestilling på 2,2ghz siden forskjellen opp til 2,4ghz er veldig liten, og det er ikke verdt verken 500kr eller en varmere pc. hvor varme de blir vet jeg ikke, men gidder ikke gamble på 2,4ghz...

Lenke til kommentar
Du kan ikke sette inn 8700M GT da dette på grunn av sitt høye strømforbruk kun kommer i MXM type III-størrelse. Eneste 15" jeg vet av som såvidt jeg vet har MXM Type III er Alienware's nyeste modell.

takker, svarte på det jeg lurte på :) fant ut at toshiba x200 satelite har 8700m kort, så mulig at man kan sette in en 8800m da. er en del dyrere men tror det er verdt det siden jeg vil ha muligheten til å oppgradere

Lenke til kommentar
2.2Ghz er i hvertfall å foretrekke forran 2.0Ghz da du får 4mb cache.

Er det stor forskjell?

Vet ihvertfall at det før i tiden da vi snakket på 500mhz cpuer at forskjellene var fra 64kb til 512kb, og det hadde vanvittig m,ye å si for stabiliteten til pcen. hvor mye det utgjør i disse dimensjonene vet jeg ikke, men skulle tru det er verdt det..

Lenke til kommentar

Har hatt litt problemer med min ifl90 i det siste. Maskinen slår seg av under tungespill, sannsynligvis er det fordi det blir for varmt. Med en gang jeg starter et spill spretter cpu temperaturen over 80. Den ligger på ca 55 når jeg driver med surfing etc. Noen tips?

Lenke til kommentar
Har hatt litt problemer med min ifl90 i det siste. Maskinen slår seg av under tungespill, sannsynligvis er det fordi det blir for varmt. Med en gang jeg starter et spill spretter cpu temperaturen over 80. Den ligger på ca 55 når jeg driver med surfing etc. Noen tips?

å rens viftene for støv kan jo hjelpe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...