Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)


Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

  1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

    • Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

    • Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk min IFL90+ for ei uke siden, er godt fornøyd med den. Eneste var at isteden for den matte skjermen jeg bestilte fikk jeg en blank en pga de hadde skrevet feil på siden sin :p men fikk litt kompansasjon så jeg bryr meg ikke.

 

Edit: Noen som veit hva de nyeste skjermkort drivere er? jeg bruker 156.10 mener jeg

Endret av Runarbs
Lenke til kommentar
Fikk min IFL90+ for ei uke siden, er godt fornøyd med den. Eneste var at isteden for den matte skjermen jeg bestilte fikk jeg en blank en pga de hadde skrevet feil på siden sin :p men fikk litt kompansasjon så jeg bryr meg ikke.

 

Edit: Noen som veit hva de nyeste skjermkort drivere er? jeg bruker 156.10 mener jeg

 

Har du WXGA+ skjermen på 1440x900 piksler? Hvordan er kvaliteten på denne? Lysstyrke, farger, kontrast osv? Fornøyd?

Lenke til kommentar
Fikk min IFL90+ for ei uke siden, er godt fornøyd med den. Eneste var at isteden for den matte skjermen jeg bestilte fikk jeg en blank en pga de hadde skrevet feil på siden sin :p men fikk litt kompansasjon så jeg bryr meg ikke.

 

Edit: Noen som veit hva de nyeste skjermkort drivere er? jeg bruker 156.10 mener jeg

 

Har du WXGA+ skjermen på 1440x900 piksler? Hvordan er kvaliteten på denne? Lysstyrke, farger, kontrast osv? Fornøyd?

 

Etter 1 uke og 1 dag vil jeg si at jeg er godt fornøyd. Har ennå ikke hatt tid til å teste skjermen skikkelig. Men alt ser fint ut i spill og så videre.

 

Edit: Betrakningsvinkelen ver veldig godt.

Endret av Runarbs
Lenke til kommentar
Noen som har fått webkameraet på IFL90+ til å fungere på linux?

 

 

Får ikke kameraet til å ta bilder i vista engang....kameraet funker på msn men finner ikke ut hvordan man tar bilder...noen med råd/tips?

(Bruker 32-bit)

 

Får det til å fungere når jeg bruker "Sett inn" --> "Bilde" i Open Office (Impress, Writer, etc.).

Tipper det fungerer i MS office og andre programmer som støtter scannere også. Etter at bildet er satt inn, kan det lagres.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...