Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)


Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

  1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

    • Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

    • Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162


Anbefalte innlegg

Dette er helt avhengig av bruksmønster da...

 

Hvis du vil spille mye, er det en fordel å ha nativ oppløsning. Dette gir et klarere bilde. Den glossy skjermen gir også inntrykk av bedre fargegjengivning osv.

 

Jeg for min del, spiller ikke så mye. Og når jeg gjør det, så betyr ikke nativ oppløsning så veldig mye for min del. Spiller stort sett strategispill uansett... :p

 

TV serier og andre filmer streamer jeg over til et mediasenter i stua... :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er helt avhengig av bruksmønster da...

 

Hvis du vil spille mye, er det en fordel å ha nativ oppløsning. Dette gir et klarere bilde. Den glossy skjermen gir også inntrykk av bedre fargegjengivning osv.

 

Jeg for min del, spiller ikke så mye. Og når jeg gjør det, så betyr ikke nativ oppløsning så veldig mye for min del. Spiller stort sett strategispill uansett... :p

 

TV serier og andre filmer streamer jeg over til et mediasenter i stua...  :thumbup:

9428764[/snapback]

 

Men mitt bruksområdet er mest basert på mest på spilling, film og tv.men så vil jeg bruke den på skolen til diverse notater excel ol.

Lenke til kommentar
mange som har tatt wsxga+ ovenfor wxga glossy?

 

har bestilt glossy og må bare vite om jeg har gjort en mulig tabbe, fordi selv foretrekker jeg glossy men er keen på høy oppløsning!

9428444[/snapback]

 

Tok WXGA fordi jeg vil bruke nativ oppløsning i spill, og den er stor nok for meg. Glossy skjerm er også digg synes jeg.

9428684[/snapback]

 

THANK YOU FINALY!

 

kjører du vista? hvordan ser desktopen ut og er det widescreen?

9428709[/snapback]

 

XP, skaffer nok vista om et par år. Det er selvsagt widescreen ja, 1280x800. Hvordan desktopen er? Widescreen...

Lenke til kommentar
Men mitt bruksområdet er mest basert på mest på spilling, film og tv.men så vil jeg bruke den på skolen til diverse notater excel ol.

 

 

Da er det bare å prioritere....

 

Spill, tv og film eller brukervennlighet på skola...?

 

For tekstbehandling og excel er det kun doble skjermer som slår høy oppløsning, spør du meg.

 

Edit: la inn quote, siden det ble postet i mellom

Endret av TheHead
Lenke til kommentar
mange som har tatt wsxga+ ovenfor wxga glossy?

 

har bestilt glossy og må bare vite om jeg har gjort en mulig tabbe, fordi selv foretrekker jeg glossy men er keen på høy oppløsning!

9428444[/snapback]

 

Tok WXGA fordi jeg vil bruke nativ oppløsning i spill, og den er stor nok for meg. Glossy skjerm er også digg synes jeg.

9428684[/snapback]

 

THANK YOU FINALY!

 

kjører du vista? hvordan ser desktopen ut og er det widescreen?

9428709[/snapback]

 

XP, skaffer nok vista om et par år. Det er selvsagt widescreen ja, 1280x800. Hvordan desktopen er? Widescreen...

9428784[/snapback]

 

 

Tenkte om den var står å klumpete elns:p

 

Da er det bare å prioritere....

 

Spill, tv og film eller brukervennlighet på skola...?

 

For tekstbehandling og excel er det kun doble skjermer som slår høy oppløsning, spør du meg.

9428790[/snapback]

 

Det var på tide å bytte ut den stasjonere pcen min pga. at den rett og slett suger, så jeg gidder ikke kjøpe 2 ting, så derfor tok jeg denne pcen.

 

Så til diverse notater og litt simpel excel tror jeg ikke blir noe problem på denne skjermen :)

 

Klarer ikke prioritere en laptop bare til skolen ettersom jeg går vg2 og ikke får gratis pc :p

Lenke til kommentar
Du blir helt sikkert fornøyd uansett  :thumbup:

9428830[/snapback]

 

Ah va bra :D :D gleder meg villt til å få den! den ble sendt idag så er i postkontoret i kristiansand :)

Laptopper lever jo ikke for evig og alltid så når jeg blir mere moden kommer nok tiden for en litt mer buisness skjerm :p

 

Neida, bruker 1024x769 på den stasjonære, merket ingen forskjell. Den er da, litt større, altså mindre hvis du forstår :p

9428833[/snapback]

 

bruker faktisk 1280x1024 på min stasjonere :)

hehe skjønner ^^

Endret av maets
Lenke til kommentar
Neida, bruker 1024x769 på den stasjonære, merket ingen forskjell. Den er da, litt større, altså mindre hvis du forstår :p

9428833[/snapback]

 

 

Jeg tror dette handler vel så mye om en vanesak enn hva andre personer foretrekker. Man skal jo ikke så veldig langt tilbake i tid før en oppløsning på 1200x800 var rimelig bra på en laptop, og det fungerte jo glimrende da :thumbup:

Endret av TheHead
Lenke til kommentar
Jepp :)

men når man ikke blir å klare å kjøre 1680x1050 i spill så vil ikke den ha noen som helst negativ effekt for min del. ettersom spillingen foregår i lavere oppløsning pluss at jeg får glareskjermen som er bedre til det enn matt om jeg har forstått det rett :)

9428893[/snapback]

 

Du har nok rett i det :thumbup:

Lenke til kommentar
Jepp :)

men når man ikke blir å klare å kjøre 1680x1050 i spill så vil ikke den ha noen som helst negativ effekt for min del. ettersom spillingen foregår i lavere oppløsning pluss at jeg får glareskjermen som er bedre til det enn matt om jeg har forstått det rett :)

9428893[/snapback]

 

Du har nok rett i det :thumbup:

9428904[/snapback]

 

Kommer nok til å sove godt inatt :D

Eller kanskje ikke for jeg gleder meg som en unge :w00t:

 

Men må bare få takke for all hjelpa dere har gitt meg! dere har gjort det slik at jeg føler meg trygg på det jeg tok :)

 

 

Tusen takk igjen

 

Mvh mAEts !

Lenke til kommentar
Jeg har noen spørsmål om min IFL90+:

 

1. Når jeg skrur på dataen som kommer det opp en feilmelding: TODO <file description> har sluttet å virke, og da så går det bare ann å lukke programmet. Går det ann å fikse dette? Er det viktig eller skal jeg bare glemme det?

 

 

OS: Windows Vista Home Premium 32bit.

9134129[/snapback]

 

 

Jeg har sett at flere andre har dette problemet - som nå også har oppstått på min IFT00. Er det noen som har en anelse om hva som ikke fungerer på våre maskiner, og hvordan det kan fikses?

Lenke til kommentar

Fikk i dag min compal ifl90+ og det ser veldig lovende ut :)

 

Det eneste er at jeg ikke får turbo memory ordentlig installert, jeg bruker vista 32bit og har prøvd flere forskjellige drivere, og den installerer seg men ikke riktig. Noen som har noe ide hvordan jeg kan få fikset dette? eller fungerer den bare i vista 64bit?

 

Og hvordan får jeg fingerprint'en til å fungere?

 

Det er også en ting på enhetsbehandling som heter "ukjent enhet" som jeg heller ikke får installert, og jeg har prøvd alle mappene på cd'n samt det meste jeg fant av drivere til compal'n fra internett.

 

mvh mr s0pp

Lenke til kommentar
Fikk i dag min compal ifl90+ og det ser veldig lovende ut :)

 

Det eneste er at jeg ikke får turbo memory ordentlig installert, jeg bruker vista 32bit og har prøvd flere forskjellige drivere, og den installerer seg men ikke riktig. Noen som har noe ide hvordan jeg kan få fikset dette? eller fungerer den bare i vista 64bit?

 

Og hvordan får jeg fingerprint'en til å fungere?

 

Det er også en ting på enhetsbehandling som heter "ukjent enhet" som jeg heller ikke får installert, og jeg har prøvd alle mappene på cd'n samt det meste jeg fant av drivere til compal'n fra internett.

 

mvh mr s0pp

9432367[/snapback]

 

Gratulerer, tok du wxga eller wxsga+ ? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...