Gå til innhold

Compal m/Santa Rosa (LES 1.POST!)


Har din Compal vært inne til reperasjon?  

185 stemmer

  1. 1. Har din IFL90(+) vært på reperasjon?

    • Ja
      31
    • Nei
      62
    • Har ikke IFL90(+)
      92
  2. 2. Har din IFT100 vært inne til reperasjon?

    • Ja
      9
    • Nei
      14
    • Har ikke IFT100
      162


Anbefalte innlegg

Om du mener HD-filmer på HD DVD eller Blu-Ray vil det vel være mulig med ett avspillingsprogram som støtter det (fx PowerDVD) og en avspillingsenhet for det formatet (følger ikke med men er mulig å kjøpe til for en del tusen). Skjermen har jo høy nok oppløsning for visning av filmer i 720p.

Endret av ventle
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du mener HD-filmer på HD DVD eller Blu-Ray vil det vel være mulig med ett avspillingsprogram som støtter det (fx PowerDVD) og en avspillingsenhet for det formatet (følger ikke med men er mulig å kjøpe til for en del tusen). Skjermen har jo høy nok oppløsning for visning av filmer i 720p.

8775050[/snapback]

 

ok takker. =)

Lenke til kommentar
Koaksial er vel tvilsomt men alle nyere laptoper har vel optisk lydutgang som gjør samme jobben (forutsatt at forsterkeren din har optisk inngang)

8774977[/snapback]

 

Tentke å slippe å kjøpe ny kabel, men kommer meg visst ikke unna det :p Hvordan kabel er det jeg må ha da? Forsterkeren har optisk(toslink) inngang, men har laptopen toslink utgang? Kan ikke se det på bildene...

Lenke til kommentar
Tentke å slippe å kjøpe ny kabel, men kommer meg visst ikke unna det  :p  Hvordan kabel er det jeg må ha da? Forsterkeren har optisk(toslink) inngang, men har laptopen toslink utgang? Kan ikke se det på bildene...

8775447[/snapback]

 

forutsatt at maskinen har optisk (noe jeg ikke kan bekrefte 100% sikkert) er denne i form av en 3,5mm kontakt som samtidig er den ordinære linjeutgangen. Det du da trenger er en 3,5mm - toslink overgangskabel

Lenke til kommentar
Hva er forskjell på matt og glossy?

 

IFL90+ er min snart :love:

8775868[/snapback]

Matt skjerm er en skjerm uten refleksjoner. Dette får de til blant annet ved kun å bruke et "plastikk"-glass ytterst med et belegg på av noe slag.

 

Glossy er en skjerm med solid glass ytterst. Denne typen skjermer avgir en del refleksjoner. Kan minne om en vanlig crt-skjerms front.

 

Jeg foretrekker egentlig glossy av den enkle grunn at denne er enklere å rengjøre. Det er ikke noe rart belegg å tenke på som med matte skjermer. Så det er på en måte bare å tørke i vei. Med matte skjermer er det nesten nødvendig å bruke spesiale rensere. Dette for ikke å ødelegge skjermen.

Lenke til kommentar
Hva er forskjell på matt og glossy?

 

IFL90+ er min snart :love:

8775868[/snapback]

 

 

Forskjellen er vel at en glossy skjerm er speilbank i avskrudd tilstand, mens en matt er nettopp det, matt. Dessuten er det det jeg best kan beskrive som det som var vanlig før.

 

Glossy skjerm skal visst gjøre bildet bedre, men hvordan vet jeg ikke.

 

 

Edit: Leif committed suicide

Endret av mks1001
Lenke til kommentar
Det er ikke noe rart belegg å tenke på som med matte skjermer. Så det er på en måte bare å tørke i vei. Med matte skjermer er det nesten nødvendig å bruke spesiale rensere. Dette for ikke å ødelegge skjermen.

8777164[/snapback]

 

Både blanke og matte skjermer har ett belegg som er følsomt for hva du renser dem med, så dette er ikke ett argument til fordel for noen av dem. Såvidt jeg vet er det heller ikke brukt glass i blanke laptop-skjermer.

Lenke til kommentar
"Grunnmodellene kommer inn ca 20.juni, og da kan produksjon startes. Må nok

forvente 7-10 dagers leveringstid etter dette.

 

Vennlig hilsen

Målfrid Krogedal

Multicom"

 

Klarer nesten ikke vente lengre  :love:

8780152[/snapback]

 

Jeg bestilte i slutten av Mai, og hadde håpet å få den sånn ca midt i juni. Men jeg tror nok vi må vente til begynnelsen av juli :(

Endret av DaDon
Lenke til kommentar

Hvordan ser oppsettet til folkens ut?

 

Akkurat nå trykker jeg på Bestill med dette:

 

Intel Core 2 Duo Mobile T7300 2.00GHZ 4MB Cache

160GB SATA 5400RPM 2.5"

2GB minne DDR2 667MHz SO-DIMM (2 x 1GB)

Intel® Turbo Memory 1GB [+318,-]

Innebygd bluetooth for trådløs kommunikasjon med f.eks. mobiltelefon

 

Det vil funke det?

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for ytelsen på T7300 i spill. Den yter ganske bra med sine to kjerner på 2 gHZ med 4 MB L2 cache. Når det er sagt tror jeg skjermkort og ram er mye viktigere her. For å kjøre Battlefield 2 stabilt og bra er det et minimumskrav å ha 2 GB ram. Har spilt det med 1 GB ram på min gamle stasjonære, og det gikk så vidt det var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...