Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Fjerne varsel om "trådløse nettverk oppdaget"

Anbefalte innlegg

Hallo!

På laptopen får jeg HELE tiden opp et varsel om at trådløse nettverk er opdaget, og klikk på denne boksen for å koble til. Den er utrolig irriterende og om jeg skal se film er det bare å gi opp å drive å luke den info boksen.

Lurer derfor på om det er noen smartinger som hjar funnet ut hvordan man fjerner denne varslingen? Har tidligere deaktivert hele trådløs-kortet, men madamen bruker også denne pcen så det går ikke i lengden..

PLZ!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo!

På laptopen får jeg HELE tiden opp et varsel om at trådløse nettverk er opdaget, og klikk på denne boksen for å koble til. Den er utrolig irriterende og om jeg skal se film er det bare å gi opp å drive å luke den info boksen.

Lurer derfor på om det er noen smartinger som hjar funnet ut hvordan man fjerner denne varslingen? Har tidligere deaktivert hele trådløs-kortet, men madamen bruker også denne pcen så det går ikke i lengden..

PLZ!

8587298[/snapback]

Hvis du har et trådløst nett du bruker, kobler du bare til dette og fjerner andre nett fra prioritetslisten.

Lenke til kommentar

Det jeg peiler å gjøre når jeg er på steder der jeg ikke har tilgang til noe wlan er å deaktivere tilkoblingen i Nettverkstilkoblinger. Du kan enkelt lage en snarvei for denne som det bare er å dobbeltklikke på for å aktivere tilkoblingen.

Lenke til kommentar

Ehh.. Om jeg spanderer 10000 på dama blir det faen ikke en laptop!

Uansett så ville jeg hatt to stykker som viser popup med ""trådløse nettverk oppdaget", kunne jo heller kjøpt en trådløs router...

Kunne jo deaktivere nettverkstilkoblingen, men som sagt er dette noe over det nivå dama ligger på når det kommer til XP, så da blir jeg oppringt hver gang hun skal bruke den på universitetet, og det er uaktuelt.

Det må da finnes en måte å gjøre dette på? Huke av for varsling elns?

Lenke til kommentar
Kunne jo deaktivere nettverkstilkoblingen, men som sagt er dette noe over det nivå dama ligger på når det kommer til XP, så da blir jeg oppringt hver gang hun skal bruke den på universitetet, og det er uaktuelt.

Det må da finnes en måte å gjøre dette på? Huke av for varsling elns?

8588905[/snapback]

Hvor vanskelig kan det være å lære henne å dobbeltklikke på et ikon på skrivebordet for å komme på internett?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713
Prøv å slå av "balloon tips" ved hjelp av følgende link(microsoft)

Link

Dette tenker jeg hjelper. God helg.

8590013[/snapback]

Bra post :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...