allanalda Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Jeg er litt tidlig ute med spørsmålet mitt men det er slik: Om ikke lenge flytter jeg fra Frankrike til Norge. Hvorvidt det blir Oslo eller Bergen er i skrivende stund uklart. Dette er altså ikke noe som skal skje over natta, det kan ta et helt år før alt er klart, men på et tidspunkt dukker nedenfor skisserte saker opp og jeg starter derfor planlegginga nå.. Jeg har startet mine nye kommende planer innafor mitt område, kunst, ved å kjøpe Canon 30D etc. Det er her snakk om å kombinere skulptur (mine)( www.allan-art.com ) med mennesker. Utenom den web-siden jeg har kommer straks en ny web-side hvor planlagte foto/arbeid vil ta sin plass. Det er to "problemstillinger" som dukker opp for meg. A.Jeg skal ta foto med mitt kamera (med rette objektivet/objektivene) men jeg tror eller forestiller meg at det er viktig for meg med en "backup", ( eller at det blir mine foto som er bacup) en som er dyktig/sikker til foto slik at jeg kan "sjonglere" eller vurdere hva som blir beste resultatet. B. Hvis jeg får kontakt på denne måten med en Akam-Forum bruker/fotograf ( free-lance)(jeg vet gjennom fotoinnlegg her at det er et-par-tre interessante i Bergen, men jeg klarer ikke å spore opp noen "Østafor") så er spørsmålet, når en kommer så langt, de økonomiske betingelsene. Fram til nå har jeg vært heldig og møtt mennesker i næringslivet som enten har sponset ( kan en se av websiden) eller som har vært villig til å inngå/basere økonomisk avtale på at "varen" først selges. Det vil her bli et tett samarbeid med den rette. Jeg ser ikke på dette arbeidet som egentlig kommersielt men jeg forestiller meg at henvendelsen min her er noe spesiell: Håper derfor "moderator" ordner den saken og stryker linken om nødvendig. Endret 11. mai 2007 av allanalda Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Skriv om innlegget ditt og gjør det litt enklere/klarere i forhold til hva du vil ha svar på, så tror jeg flere kommer til å svare =) Lenke til kommentar
allanalda Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Skriv om innlegget ditt og gjør det litt enklere/klarere i forhold til hva du vil ha svar på, så tror jeg flere kommer til å svare =) 8645200[/snapback] Hei w3p! Takk for svaret ditt. Jeg tenkte jeg kunne lufte det hele litt på forhand for å se responsen men jeg forstår igrunnen problemstillinga di også. Jeg var nok noe diffus...men jeg både var og er redd for "å legge ut" tematikken akkurat nå. Den blir for voldsom... Jeg skal komme tilbake til denne saken men først når jeg tilbake i Norge. Det blir nok best slik. Beklager til alle som har brukt tid på dette for at jeg gikk litt tidlig ut. Vennlig hilsen A Endret 20. mai 2007 av allanalda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå