rising- Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Tok 2 bilder som jeg selv synes ble ganske stilige, Men skulle gjerne ha hatt litt kritikk =) Pinnsvin i hagen! Sandvika Buss stasjon i skumringen Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Bilde 1: Det trekker ned at fokus ligger på piggene og at dyret ser ned. Jeg finner også gresset i forgrunnen litt forstyrrende, spesielt det ene gresstrået som går nesten halvveis opp på pinnsvinet. Syns klippingen fungerer, utsnittet er fint. Det kan umulih være lett å å få ville dyr til å posere slik at man får det perfekte bildet Så det er jo et litt morsomt bilde fordi du har klart å ta bilde av et pinnsvin, selv om en del ting kunne vært annerledes. Bilde 2: Er dette tatt med blits? Det er det første jeg tenker på, av en eller annen grunn. Ellers likte jeg fargene og slik, bortsett fra den rosa/lilla rundingen til venstre i bildet. Jeg ville også fjernet gatelyktysene til venstre i bildet, slik at det blir litt mørkere der og ikke tar fokus vekk fra bildet. Dristet meg til et lite forsøk: Lenke til kommentar
rising- Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Jo takk, Irriterer meg selv over det lille gresstrået, Var litt vanskelig å fokusere på pinnsvinet, kunne ikke bruke noe lys før jeg tok selve bildet siden den rullet seg helt sammen da. Skal se om jeg ikke kan få fjernet det med litt triksing Bildet nr 2 ble litt vanskelig å få "rent" siden det sto biler på parkeringsplassen bak, ikke nok til at det lyser opp men nok for at det reflekterer, synes foresten editeringen din ble veldig bra, tenke ikke på det selv =). Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå