Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Lakkere bilen gul-oransje? Lakkode?

Anbefalte innlegg

Har nå kjøpt en Audi A4 2004 cab. Vurderer å lakkere den gul-oransje slik som ofte Audi TT leveres i. Den jeg kjøpte hadde småskader på panseret og bakskjermen så dette får jeg ferdig lakket til prisen jeg kjøpte den for.

Jeg vurderer derfor å få den lakket til denne fargen med engang så da bør jeg få litt rabatt med tanke på bakskjermen og panseret skal uansett bli lakket.

Hvilken pris bør jeg kreve?

Er det noen ulemper med å lakkere bilen på nytt? (Taper jeg penger når jeg skal selge den senere?)

Noen som vet hvilken fargekode det er på den Audi TT som er vist på bildet under?

Ber om kjappe svar siden jeg skal hente bilen idag og vil helst før det bestemme meg om jeg skal gå for omlakkeringen.

post-122283-1178871355_thumb.jpg

Endret av Lambada
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og bytte farge er en alvorlig jobb og få gjort dette 100% så blir det dyrt.

Og jeg vil tro du taper bruktverdi på det uansett.

8608244[/snapback]

Koster 35.000kr på ett bra verksted. Jeg får nok ikke igjen hele summen, men etter å ha hørt litt rundt vil jeg nok få litt tilbake siden den blir nylakkert og siden det er unik farge så lenge jeg lakkerer absolutt hele. Hvis jeg ikke omlakkerer absolutt hele taper den i verdi.

Lenke til kommentar

Iflg. loven, skal ikke fargen på bilen være lakkert utvendig og invendig i hele bilen og motorrommet, og stå på vognkortet? Ikke at alle bryr seg om det, men synest bare å ha hørt noe sånt før..?

edit: bare som en liten kuriositet liksom ;)

Endret av tronni_87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...