Gå til innhold

Lage tønnepc som avsluttende prosjekt!

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal ha avsluttende prosjekt på skolen, og har da tenkt å lage en tønnepc...

Kan linke til www.tretonner.no for bilde av tønne.

Jeg trenger noen tips til hvordan jeg skal gjøre dette, hvem jeg skal spørre om spons, og slikt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
avsluttnings prosjekt i 10. klasse?

8589956[/snapback]

Ja det stemmer...

edit... og for de som ikke har fått det med seg så er det en tønne av TRE... :D

Om det er noen som vil sponse meg med pc deler så er det fint, ettersom jeg ikke har noe spesielt egentlig. Har noe gammelt drit, men det fungerer så dårlig at, jeg hadde håpet på at noen kunne hjelpe meg litt...

Endret av runegang2
Lenke til kommentar

Tviler på at du har tid til det på avslutningsprosjektet.

En som jeg gikk i 10. klasse med lagde en en bøtte, med samme teknikk som man lager tønner med, han ble akuratt ferdig, så å først lage en tønne, så sette en pc inn i den kommer til å ta litt tid.

Lenke til kommentar
Tviler på at du har tid til det på avslutningsprosjektet.

En som jeg gikk i 10. klasse med lagde en en bøtte, med samme teknikk som man lager tønner med, han ble akuratt ferdig, så å først lage en tønne, så sette en pc inn i den kommer til å ta litt tid.

8592454[/snapback]

Vell, nå skal jeg ikke lage tønnen da... Den får jeg ferdig fra Tre og Tønner DA, som vi driver selv. Sponset :D

Så det jeg skal gjøre, er bare å sette inn delene til maskinen... Dessuten tar det ikke lang tid å lage en tønne..

Vet ikke om det står noe om det på www.tretonner.no, men for hånd blir det laget ca 10 tønner i timen. Har da faktisk litt erfaring med tønneoppsetting

edit... Med 10 tønner i timen er det snakk om basis tønner. Dette gjelder ikke stoler, bord, møbler...

Kun en helt enkel tønne... Andre tønne produkter tar selvfølgelig lengre tid.

Endret av runegang2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...