Gå til innhold

PGR4 - Rain in.. St. Petersburg?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Er det bare meg, eller var lakken på den blåe bilen veldig fin? Ser helt ekte ut, veldig metallisk. Alle andre biler på andre spill ser så plastikk-aktige ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husker jeg digga det gamle spillet Road Rash, så hvis det blir noe lignende så er jo det fett!

8586933[/snapback]

Road Rage? :whistle:

Det var uansett eit tøft MC spel!

8586976[/snapback]

Nei, Road Rash! Hvis det er same spillet vi tenker på da :)

RoadRash3.jpg

8587064[/snapback]

Åå road rage husker jeg var sinnsykt kult i sin tid. Good ol days ;)

Ellers så håper jeg PGR4 år litt mer pgr2 feeling på fysikken og single player progressen.

Lenke til kommentar
Ser utrolig bra ut! PGR3 fikk meg til å like realistiske bilspill så skal nok ha meg dette. :)

8586874[/snapback]

Nå er vel ikke PGR så veldig realistiske av seg

Men videon ser bra ut, men håper det blir bedre innen det kommer ut. Jeg syns ikke det ser så mye bedre ut enn Forza, men jeg skjønner at dette er et spill som passer bedre for folk flest, Forza er nok litt for vanskelig for mange.

Lenke til kommentar
Kjempeflott 'work in progress' video ifrå PGR4.

WMV HD

Kjempeflott grafikk, sjekk korleis vatnet ligg oppo Corvetten.

Blir det sjåande så bra ut når det kjem ut, eller er dette berre ein target render utan rot i virkeligheita?

8586413[/snapback]

Veldig flott video.

Men - nå er jeg drittlei å se fantastiske videoer av replay eller hva det er hvor alt ser flott ut - bare for å kjøre selv og leve i jaggieshelvetet. Husker godt vidoene fra PGR3 før det kom - veldig bra. Men når man spilte selv så manglet AA og man hadde jaggies helvete på større HD skjermer. Litt det samme i Forza 2, men ikke så ille som PGR3. Dog - jeg tar de jaggisene som er i Forza 2 med glede hvis det å fjerne de (mer AA) ville gjort fysikken, kjørefølelsen og 60fps vi har nå dårligere. Men hvis PGR3 ikke satser på like realistisk fysikk som forza2 så kanskje får tilgjengelig hestekrefter nok til å bruke mere AA i grafikken?

Uansett - kan jo drømme om at det blir seende slik ut for det så fantastisk flott ut!

Lenke til kommentar
Veldig flott video.

Men - nå er jeg drittlei å se fantastiske videoer av replay eller hva det er hvor alt ser flott ut - bare for å kjøre selv og leve i jaggieshelvetet. Husker godt vidoene fra PGR3 før det kom - veldig bra. Men når man spilte selv så manglet AA og man hadde jaggies helvete på større HD skjermer. Litt det samme i Forza 2, men ikke så ille som PGR3. Dog - jeg tar de jaggisene som er i Forza 2 med glede hvis det å fjerne de (mer AA) ville gjort fysikken, kjørefølelsen og 60fps vi har nå dårligere. Men hvis PGR3 ikke satser på like realistisk fysikk som forza2 så kanskje får tilgjengelig hestekrefter nok til å bruke mere AA i grafikken?

Uansett - kan jo drømme om at det blir seende slik ut for det så fantastisk flott ut!

8593799[/snapback]

eDRAM til Xbox360 nok båndbredde for å oppnå 8 pixler per klokke med 4xAA; altså båndbredde messig er det ingen flaskehals. Problemet er at eDRAM'en er bare 10MB stort også spill utviklerene må da benytte seg av tiling (rendre bildet stykkvis) for å få plass i eDRAM'en med 4xAA. Dette har sine problemer, ikke minst mtp forsinkelse, men om PGR4 benytter seg av tiling er 720p med 4xAA@60fps med likevel veldig pen grafikk mulig.

Ettersom utviklerene blir mer fortrolig med maskinen burde vi se mer og mer av 4xAA. Jeg var dog ganske skuffet at Forza 2 utviklerene ikke fikk dette til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...