Gå til innhold

PGR4 - Rain in.. St. Petersburg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt vanskelig å si om det vil bli seendes slik ut eller ikke når det kommer. Den regneffekten er vel ikke så mye mer enn en enkel shader slik jeg ser det så den burde ikke være så vanskelig å få til, men var veldig lite aliasing til å være 1280x720. Er vel bare å vente og se.

Men er det ikke PGR som er et slikt bilspill der man ikke kan gjøre noe skade, innvendig eller utvendig, på bilene? Synes det er litt teit nå som alt skal være så next gen.

Lenke til kommentar

Har vel berre vært nokre knuste ruter og slikt i dei andre PGR spela, såvidt eg kan hugse. Litt skrapar i lakken osv. :)

Men du kan plante ein bil i 300 km/t inn i ein betongvegg, og køyre fra staden eit par sekund seinare, utan at det påvirkar køyre-eigenskapane til bilen i det heile. Det er litt keisamt syns eg.

Gi meg heller ein skikkelig skademodell ala Forza :)

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Bye bye Forza! :green:

8586805[/snapback]

Gløymde du ironi tags eller er du dønn seriøs?

8586809[/snapback]

For min del, så ser jeg mer frem til PGR4 enn Forza2, men det har nok mye med min fetish for dashboardview'et(som sårt er savnet i Forza2...)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Nei, var ikke helt seriøs. :p Bare siterte en kommentar fra Xboxyde eller hvor nå jeg så den videoen.

Men så var jeg ikke sååå fornøyd med demoen i går.

edit: Jepp, savner Dashboard, men har vanligvis kameraet bak bilen. Vet ikke helt hvorfor men liker kjørefølelsen litt bedre i PGR3. (Ikke at det er mer realistisk eller noe sånt)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Nå som det Colin Mcrae Dirt lar deg kjøre mot andre biler så tror jeg det blir en vinner. :p Kan ikke fatte at de har utelatt dette i så lang tid. Greit at det skal være realistisk, men de må jo skjønne at det er en god del potensielle kunder i den delen av markedet som "bare vil ha det artig". :p

Lenke til kommentar

Vel, er ikke umulig at det blir et kjøp. Panserview'et kan nok sikkert døyve det verste savnet. Det kjipe er at Forza kommer til å koste meg 1500kr og mtp den bunken med regninger som har samlet seg opp(var arbeidsledig i 2 mnd) så kan det bli litt mye:-(

Lenke til kommentar

Selv om Forza 2 er kongen på haugen kommer nok til å kjøpe dette også, da PGR3 var veldig morsomt. Regneffekten så forresten ganske bra ut. Det at de har med motorsykler denne gangen kan nok slå begge veier. Husker jeg digga det gamle spillet Road Rash, så hvis det blir noe lignende så er jo det fett!

Lenke til kommentar
Ser utrolig bra ut! PGR3 fikk meg til å like realistiske bilspill så skal nok ha meg dette. :)

8586874[/snapback]

Hehe! PGR3 var spillet som fikk meg inn igjen i sjangeren. Første spillet til 360, og hei hå så amnge timer det har gått med. Liker spill som PGR eg altså, så dette skal uten tvil kjøpes med tid og stunder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...