Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Link Hva tenker du når du ser dette? det er uforståelig for meg. At noe er så stort og vi bare er en bitte liten del av universet. At det finnes liv en annen plass er jeg ikke tvil om Endret 11. mai 2007 av KRAFortune Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ja, det må jeg si. En intressant måte å sette andre stjerner i perspektiv i forhold til hverandre på. Istedenfor tall, får du nå litt mer. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 vært postet før.... men HER er en som gir et litt bedre overblikk, og litt flere stjerene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) vært postet før.... men HER er en som gir et litt bedre overblikk, og litt flere stjerene 8587041[/snapback] At det har vært postet før betyr ikke at alle har sett det Likte det bedre på bilder. Endret 11. mai 2007 av KRAFortune Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 vært postet før.... men HER er en som gir et litt bedre overblikk, og litt flere stjerene 8587041[/snapback] 2 ekstra stjerner. Men du får ikke like godt perspektiv på det. Likte også bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå