Gå til innhold

et lite problem med firefox..

Anbefalte innlegg

Hei hei.. jeg har et lite problem med firefox. en av mine viktigste addon har bestemt seg for å "kræsje" (mouse gestuers [?] ).

det vil si at jeg ikke har noen gestuers, har prøvd å lakt inn den addonen på nytt men får ikke "resette" den. jeg er sikker på at problemet ligger på min pc siden jeg har nettop lakt inn firefox med den addonpå jobben og det funka det fint.

har avisntalert firefox, slettet alt av mapper, filer som var igjen av den gammle instalasjonen. men likavel når jeg legger inn firefox på nytt kommer min firefox med alle addons og themes opp.

så hvordan får jeg lakt inn en FRESH firefox?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har avisntalert firefox, slettet alt av mapper, filer som var igjen av den gammle instalasjonen. men likavel når jeg legger inn firefox på nytt kommer min firefox med alle addons og themes opp.

8586308[/snapback]

Huska du på å slette 'Mozilla'-mappa fra \Documents and settings\<din bruker>\Programdata?

Alle addons og themes ligger nemlig der....

Pantera

Lenke til kommentar

8586308[/snapback]

Huska du på å slette 'Mozilla'-mappa fra \Documents and settings\<din bruker>\Programdata?

Alle addons og themes ligger nemlig der....

Pantera

8586876[/snapback]

hmm.. trodde du var inne på noe der.. men fant ikke noe:/ prøvde til og med å søke gjennom C: (søkte etter både fire, firefox og mozilla)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...