Gå til innhold

Connection Problem! Trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Jeg får starta spillet men når jeg går inn på en server og spiller litt henger alt seg opp og det kommer "connection problem"...Prøvd å re-installere og prate med internett leverandøren men ingen ting hjelper...Alt fungerte fint frem til igår

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bruker du WLAN?

Er nettilkoblingen ustabil? (Kjør ping hw.no -t i ett CMD-vindu i et par timer og se etter tapte pakker. Du avslutter og blir vist statistikk med CTRL-C)

8586240[/snapback]

Bytes=32

Time varierer ifra 11 til 20

WLAN?Hva er det?

Endret av Narkan
Lenke til kommentar
Bruker du WLAN?

Er nettilkoblingen ustabil? (Kjør ping hw.no -t i ett CMD-vindu i et par timer og se etter tapte pakker. Du avslutter og blir vist statistikk med CTRL-C)

8586240[/snapback]

Hvordan ser jeg problemene når jeg har latt testen gå en stund?

Lenke til kommentar

WLAN = trådløst nettverk.

Reply from 194.24.252.207: bytes=32 time=17ms TTL=58

Request timed out.

Reply from 194.24.252.207: bytes=32 time=100ms TTL=58

Det som skjer i midten her er det du tester etter. Trykker du CTRL-C får du se pingstatistikken hvor det er "Lost" og "% loss" som er viktig.

Lenke til kommentar
WLAN = trådløst nettverk.

Reply from 194.24.252.207: bytes=32 time=17ms TTL=58

Request timed out.

Reply from 194.24.252.207: bytes=32 time=100ms TTL=58

Det som skjer i midten her er det du tester etter. Trykker du CTRL-C får du se pingstatistikken hvor det er "Lost" og "% loss" som er viktig.

8586307[/snapback]

Når jeg trykka CTRL-C lukka hele greia seg bare:S

Og nei, jeg har ikke WLAN

Endret av Narkan
Lenke til kommentar

Har du Telenor som ISP, og i så fall har du speedtouch-rutermodem? Hvis ja, finn IP-en din på www.whatismyip.com, kopier IP-adressen og lim den inn der det står www.diskusjon.no.... -> Toolbox -> Game & Application Sharing -> Assign a game or application to a local network device. Deretter velger du Counter-Strike. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Har du Telenor som ISP, og i så fall har du speedtouch-rutermodem? Hvis ja, finn IP-en din på www.whatismyip.com, kopier IP-adressen og lim den inn der det står www.diskusjon.no.... -> Toolbox -> Game & Application Sharing -> Assign a game or application to a local network device. Deretter velger du Counter-Strike. Lykke til! :)

8586324[/snapback]

Forklar litt nøyere..Ja jeg har Speedtouch

Endret av Narkan
Lenke til kommentar
Jooakim : Å forwarde porter er kun nødvendig dersom han selv skal hoste server. Til dette problemet vil det ikke  hjelpe noe om han har forwardet porter eller ikke.

8588460[/snapback]

Vel, jeg hadde et problem med at jeg kunne spille helt vanlig i under et minutt, før jeg stoppet opp og pinget ut. Dette oppstod rett etter jeg fikk speedtouch-rutermodemet mitt fra Telenor. Jeg husker ikke hvor jeg fant ut dette - i hvert fall ikke fra Telenor, men det hjelper å gjøre akkurat det jeg beskrev ovenfor.

Narkan: Om du skriver inn IP-en din i adressefeltet, så finner du nok ut av det. :)

Lenke til kommentar
1. www.whatismyip.com

2. kopier IP-en

3. lim inn IP-en i adressefeltet

4. trykk på Toolbox

5. trykk på Game & Application Sharing

6. trykk på Assign a game or application to a local network device

7. legg til counter-strike.

8617932[/snapback]

Jeg bruker NORSK Firefox.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...