Yawa Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Hei, Igjen. Nå til Lørdag, (12.Mai-07), skal jeg på sånn bilmesse i Arendal, og 1. Juni skal jeg på Gatebil, i Arendal. Og jeg elsker jo å ta bilder av fete biler, vakre biler etc. Anyway, det jeg vil frem til er; Hvordan bør jeg gå frem for å ta gode bilder av biler? For å få et sånn tøfft "look", få den til å ta seg godt ut på en måte. PS! Jeg har kun et Kompakt Digitalkamera (HP R927), men veldig fornøy med det;) Gjør jobben sin etter min mening, mye mulig for jeg ikke har noe å sameligne med heller, sånn i praksis. "Er ikke så veldig storkreven av meg", noe jeg bare sier for å dekke over den økonomiske tilstanden min. Endret 11. mai 2007 av Yawa Lenke til kommentar
kvirrsilvaiks Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 I fart, eller i stillestående? Lenke til kommentar
Matsi Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Som med barn, kan et godt tips være å ta bildene av bilen i bilens egen høyde. Altså et slags froskeperspektiv. Det vil få bilen til å fremstå "tøffere" på bildet. Øv deg på vinkler og prøv å få frem linjene på bilen som naturlige linjer i bildet. Det skal være behagelig og naturlig å se på. Utover det, kan jeg anbefale deg flickr.com og deviantart.com som inspirasjon. Gjør et enkelt søk etter "cars" e.l og sorter etter favoritter. Lykke til! Håper det går bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå