Gå til innhold

Hvilken konsoll?

o0Hawk0o

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nah, om du ikke brenner jævlig for bilspill, ville jeg spart meg for Xboxen forløpig, kanskje kjøpt den ved en senere anledning.. Gamecube, gir deg mange knall spill med go singelplayer opplevelse, og innen Party games. Ikke bry deg om hva folk sier om grafikk du. Men vet du lite om Gamecube... å om dens potensiale.. Å prøver en del av de gode spillene er jeg sikkert på at du vil bli positivt overasked over både grafikk og hvor morro spillene er. I Mars dukket Metroid Prime opp i norge.. bare dette er seriøst grunn nok til å eie en Gamecube.. akkurat som folk hevdet at Halo var grunn nok til å eie Xbox. Men kjøper du en konsoll nr 2, ender du med og kjøpe nr 3 også. Men som sagt, ville prioritert Gamecube først.

Lenke til kommentar

Som sett i tidligere poster har du alt utelukket Xbox, men pga kjedsomhet skal jeg ta med dette_igjen_

http://www.itavisen.no/art/1298661.html

nede på siden står det alle tre maskinene satt opp mot hverandre.

Dette med eksusive titler er for meg uvesendtlig. Om PS2 får seg et ekslusivt spill som er bra, så får sikkert Gamcube og xbox et bra spill de også.... Selv bryr jeg meg godt lite om andre får gleden av å spille HALO på samme måte som jeg hadde glede av det.. Om alle PS2 fans skal få et spill som passer best til xbox gjør det meg godt lite... jeg nyter spillet like fult ut uansett hvem som spiller det.

"ånei, dette kan jeg ikke kjøpe, for dette sitter alle xbox fanbys å spiller" giiid.

Det kommer så mange gode spill til alle konsollene at hvis man skal sitte opp mot hverandre hvilken konsoll osm får flest ekslusive titler, ja da har du en god jobb forran deg. Selvom et spill er ekslusivt betyr det ikke at det er bra (se: Blinx: The Timesweeper)

Og så kommer kontrollen... Her vil jeg si Xboxen alltid scorer på FPS spill, mens den kan være klumpete og kjedelig i RPG spill--- Dette er også noe man må ta hensyn til, men likevel er uvesendtlig.

Jeg tør påstå disse konsollene er så god som man kan få det, alle sammen, selvom den ene har bedre kontroll, eller den andre har harddisk.

Tror du vil gjøre et like godt kjøp om du kjøper den ene eller den andre. Tviler hvertfall på at du går ut butikken missfornøyd....

Enjoy!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...