Lsnake Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Satt å sorterte litt musikk nå i kveld, satte på et album og merka at det skippa veldig mye. Trodde først det var selve albumet, men da jeg testa en hel del anna musikk jeg vet ikke har skippet før så fant jeg ut at det ikke var relatert. Ved nærmere undersøkelse fant jeg ut at det bare kommer skipping ut fra høytalerne uten at jeg har noe lydavspillingsprogram i gang. Har fjernet og avinstallert de gamle lyddriverene og lastet ned nye fra Realtek, til ingen nytte. Er veldig sensibel når det gjelder sånt og det her irriterer meg til de grader nå. Det funka helt perfekt for to timer siden, og plutselig så bare har det klikka. Virker ikke som det skjer i BIOS eller Post. Kan jo være noe kødd med Windows i seg selv, så om det ikke bedrer seg får jeg prøve en reinstallasjon i morra.. Men, er det noen som kan ha noen andre ideer? Har et Abit KN8 hovedkort og bruker det integrerte lydkortet(Realtek AC97..billig og så som så men det har jo funka fint). Kjører på Vista Home Premium. Er så grusomt irriterende, føles ut som det alltid skal være noe pes med maskina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå