Gå til innhold

skal kjøpe nytt spill trenger tips

sveggi

Anbefalte innlegg

skal kjøpe meg ett xbox360 spill imorgen og trenger noen tips til hva jeg bør kjøpe.

jeg trenger ett spill som har lang varighet, gjerne noe adventure greier.

fra før har jeg gears of war, deadrising, tony hawk p8 og pes6.

så hva er det som er det beste spillet ute nå? er def jam icon /saints row/ crackdown noe bra?

btw, går det an å legge spill inn på harddisken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oblivion er ihvertfall langt nok ,spesiellt med alle xtra oppdateringer,xpansjon,etc.Får det vel billigt de fleste steder,tilleggs greiene må du nok ut med noen hundre for å kjøpe utenom.Crackdown er også bra,men bare litt for kort dessverre.

Lenke til kommentar
Sjekk litt på Gamer.no! ;)

8585793[/snapback]

har lest de fleste anmeldelsene på gamer.no, men jeg ville bare høre hva folket her hadde å si. jeg tror jeg går for crackdown eller rainbow six jeg. ser dere anbefaler oblivion, og det kjøper jeg også siden det er så billig.

noen som gidder å gi ett ja/nei svar på mitt spm om å legge spill inn på harddisk?

Lenke til kommentar

Det er ikke mulig å legge inn vanlige spill på harddisken. Kun demoer og XBLA spill blir lagt der.

Ellers kan jeg også anbefale Crackdown. Men prøv demoen først ettersom spillet ikke er for alle (man lager sin egen moro og mange mangler fantasi til det).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Finnes det fortsatt butikker som selger Oblivion til under 200 kroner?

Edit: Snakker da om fysiske butikker. ;)

8670570[/snapback]

Ikke under 200kr, som jeg vet om. Men på Space World og Elkjøp koster det 299, om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...