sveggi Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 skal kjøpe meg ett xbox360 spill imorgen og trenger noen tips til hva jeg bør kjøpe. jeg trenger ett spill som har lang varighet, gjerne noe adventure greier. fra før har jeg gears of war, deadrising, tony hawk p8 og pes6. så hva er det som er det beste spillet ute nå? er def jam icon /saints row/ crackdown noe bra? btw, går det an å legge spill inn på harddisken? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg kan varmt anbefale Rainbow Six:Vegas -Pixi Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Crackdown er ett veldig bra spill viss du liker sånne typer spill. Mye skyting og bilkjøring og jallefall mye hopping på hustak osv Og kan anbefale The Elder Scrolls IV Oblivion viss du ikke har spilt det enda Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 oblivion er ihvertfall langt nok ,spesiellt med alle xtra oppdateringer,xpansjon,etc.Får det vel billigt de fleste steder,tilleggs greiene må du nok ut med noen hundre for å kjøpe utenom.Crackdown er også bra,men bare litt for kort dessverre. Lenke til kommentar
sveggi Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Sjekk litt på Gamer.no! 8585793[/snapback] har lest de fleste anmeldelsene på gamer.no, men jeg ville bare høre hva folket her hadde å si. jeg tror jeg går for crackdown eller rainbow six jeg. ser dere anbefaler oblivion, og det kjøper jeg også siden det er så billig. noen som gidder å gi ett ja/nei svar på mitt spm om å legge spill inn på harddisk? Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Det er ikke mulig å legge inn vanlige spill på harddisken. Kun demoer og XBLA spill blir lagt der. Ellers kan jeg også anbefale Crackdown. Men prøv demoen først ettersom spillet ikke er for alle (man lager sin egen moro og mange mangler fantasi til det). Lenke til kommentar
simen44 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 TES IV: oblivion eller rainbow six: vegas Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg ville anbefalt deg Oblivion og faktisk Kameo - Elements of Power. Et adventure/plattform spill fra de kreative sjelene hos Rare-software. Begge spillen kan du få veldig billig. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Finnes det fortsatt butikker som selger Oblivion til under 200 kroner? Edit: Snakker da om fysiske butikker. Endret 22. mai 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Finnes det fortsatt butikker som selger Oblivion til under 200 kroner? Edit: Snakker da om fysiske butikker. 8670570[/snapback] Ikke under 200kr, som jeg vet om. Men på Space World og Elkjøp koster det 299, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Kjøpte Oblivion for 199,- på Elkjøp men ser at de har satt opp prisen nå. Og jeg som ikke har pakket ut min kopi enda. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 The Elder Scrolls IV Oblivion og crackdown er mine tips Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg anbefaler Rainbow Six: Vegas og Call of Duty 2. Men husk at Forza 2 er rett rundt hjørnet nå da, det blir heftig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå