Gå til innhold

Project Revolution Starcraft Remake


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De bruker lyder fra orginalen. Du må ihvertfall eie Starcraft, broodwar, WC3: ROC og TFT for å kunne spille det. Så tror ikke voiceaktinga vil være forskjellig. Vet ikke hvordan det er med filmene. Står lite om det på sia.

Endret av Imidura
Lenke til kommentar

Regner med at de orginale oppdragene fra Starcraft og tileggspakken BroodWar kommer etterhvert, med de orginale videoene osv. For min del tror jeg at en slik oppgradering til gamle Starcraft kan vekke interessen for dette spillet til nye gamere, jeg for min del syns 640x480 oppløsningen på Starcraft er litt lav.

Lenke til kommentar

Wow, er denne fortsatt i live :O Husker mod-en fra da jeg drev og mod-et Warcraft 3 for noen år siden.

 

Fint å se at de fortsatt holder på. Noen av de aller finkeste Warcraft 3 mod-erne jobber(t) med dette prosjektet.

 

 

Ser ut som om de har kommet ganske langt. Men jeg hadde forventet at de skulle være nokså ferdige nå. Det har jo gått noen år nå.

Lenke til kommentar

Hmm, da ble vist Starcraft 2 annonsert, så da spørs det vel om interessen for denne modden kommer til å dale nedover pga dette. Hvis Starcraft 2 blir like godt mottatt som eneren da den tid kommer, regner jeg med at hypen til denne mod-en kommer til å stagnere (Hvis den da ikke allerede er utgitt).

Lenke til kommentar

Sett denne i hvor mange år? Alt er vel over ett år gammelt såvidt jeg husker. Syns det var synd egentlig siden de så ut til å ha kommet godt igang...men men.

 

Par ting, Gentlemen? Så og si alle Marines er jo rekondisjonerte kriminelle, neppe noe å gi en rørende tale til eller kalle "gentlemen". Og Moria var jo en av de orginale planetene til Terrans i Koprulu sektoren. Er vel heller ikke noe Imperie i Starcraft?

 

Lager de ett eget starcraft campaign eller noe? Litt skuffet over mangelen på Starcraft lore når det helt ærlig ikke tar lang tid å sjekke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...