Switchblade Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) FW update programmet finner dere her. Nettopp oppdatert min tlf, og skal igang med å se om det er noen merkbare forskjeller. Lykke til folkens! Endret 10. mai 2007 av Switchblade Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 kjempeforskjell i kamera ivertfall! jeg har en baby her som ikke ligger så stille, og med forrige sw ble bildet dosent pga hun beveget seg så fort. nå etter nyeste sw funker det mye raskere! det er også skjedd no med tastelåsen. sist slå jeg den av men den forsvant jo ikke! nå er den av så er den av. også er det lagt til flere linker i wappen. raskere i gallei og mm-knappen! Lenke til kommentar
Switchblade Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Mye mere respons i menyene. tenker mye mindre før den gjør mange av operasjonene. Kan dog til min store skuffelse registrere at det ikke er noe forbedring i kvaliteten på høytaleren under samtaler. Fremdeles den sykt irriterende høyfrekvente pipelyden der. Bruker handsfree'en så ofte jeg kan bare for å slippe å høre den. Det store spørsmålet mitt er hvorfor i £$€£$[]£@ de har tatt seg bryet med å lage en så genial telefon, og ikke tatt seg tid til å fjerne de siste små tingene?!?! Men tlf ble merkbart bedre etter denne oppdateringen, så da kan vi jo bare håpe at de får fikset litt av de andre feilene etter som flere oppdateringer kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå