Bebeluv Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Kommer ikke dette spillet til PS3 også da? viss det gjør det bør den vell være på Felles Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Høres bra ut dette har ikkje skaffa meg 1ern enda men må vell snart få gjort det er vell ikkje så dyrt lengre heller nå Lenke til kommentar
Amored Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 han ser helt dopa ut. Lure på hvorfår de har laget han sånn i 2'en, blir spennende se 8590682[/snapback] Har du spilt ferdig 1'ern? Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Han har tydeligvis blitt suicidal. Bare så på målskiven han har på brystet. (håhå) 8591229[/snapback] Blir uansett tøft med 2'ern! 1'ern var/er jo skikkelig bra, og når det til og med blir online også så kan det jo bli riktig spennende! Kanskje jeg må kjøpe dette. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 OMG. Sequel 1'ern eide buksa mi 8585681[/snapback] haha xD jeg sikker på at Bobby Brun vil ha den buksa XD Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Gleder meg til Condemned2. Synes fortsatt at Condemned er et av de beste spilla som er kommet ut til 360 hittil. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ja, det var sinnsykt bra atmosfære i spillet, og spillopplevelsen var blant de bedre for min del. Historien ble kanskje litt "space" utover i spillet, men forhåpentligvis gjør 2'ern en solid jobb med å knytte sammen løse tråder (og sikkert legge til en hel del løse tråder også..) Lenke til kommentar
Howie-O Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Jeg håper spillet ikke skuffer, for akkurat nå sitter jeg meg sinnsykt høye forventninger. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ny Q&A fra Ign: http://ps3.ign.com/articles/794/794048p1.html Gleder meg Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) er det bare meg eller er det dårligere grafikk? ligner på crackodown ffs :S Endret 5. juni 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Øh.. du er klar over at det ikke er skjermbilder, men concept art og greier? Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Øh.. du er klar over at det ikke er skjermbilder, men concept art og greier? 8790222[/snapback] tenkte meg det. men ville være sikker Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 omg omg ! ! Det bli så bra det her ;D ''or example, melee combat is now more than just swinging a pipe; the player can duke it out with fists, throw objects, crack heads open with bottles, ignite enemies with tasers, throw them headfirst into TV's and much more. In fact, the list of opportunities is huge and the AI will be right there to challenge the player, pushing him to experiment and utilize all these options in order to survive.'' Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 ja det er en enkel skisse, an abandoned ship yard det er ganske creepy det Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 dette spillet er jo som skapt for wii, drive å banke dritten ut av folk med wiimote er jo det beste Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 nei da mister du mye av den gode grafiske atmosfæren Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 wii greier jo minst like good som det første spillet og det holder for meg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Skeptisk til om Wii ville kunne presterer det Condemned gjorde, men dette er eit av de spille der grafikken må vere relativt god. Slik det var i 1`ern. Heilt unikt stemning i det spillet, veldig mye takket vere den utrolig herlige lyden. Dog er eg enig i at det ville passet Wii kontrollene ypperlig. Men utdraget til Torrevieja gjorde meg nesten litt fuktig i bokseren her altså Lenke til kommentar
Howie-O Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Se på concept arten til han der fyren med tatovering opp nakken, og noe svart rennende fra øynene. Jeg gruer meg til å møte på ham. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hehe, jeg gleder meg til å treffe de tre gamlingene. Makan til stereotypiske uteliggere skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg