Gå til innhold

Condemned 2:BloodShot !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han har tydeligvis blitt suicidal.

Bare så på målskiven han har på brystet.  :p

(håhå)

8591229[/snapback]

:ermm:

Blir uansett tøft med 2'ern! 1'ern var/er jo skikkelig bra, og når det til og med blir online også så kan det jo bli riktig spennende! Kanskje jeg må kjøpe dette. :p

Lenke til kommentar

Ja, det var sinnsykt bra atmosfære i spillet, og spillopplevelsen var blant de bedre for min del. Historien ble kanskje litt "space" utover i spillet, men forhåpentligvis gjør 2'ern en solid jobb med å knytte sammen løse tråder (og sikkert legge til en hel del løse tråder også..)

Lenke til kommentar

omg omg ! ! Det bli så bra det her ;D

''or example, melee combat is now more than just swinging a pipe; the player can duke it out with fists, throw objects, crack heads open with bottles, ignite enemies with tasers, throw them headfirst into TV's and much more. In fact, the list of opportunities is huge and the AI will be right there to challenge the player, pushing him to experiment and utilize all these options in order to survive.''

Lenke til kommentar

Skeptisk til om Wii ville kunne presterer det Condemned gjorde, men dette er eit av de spille der grafikken må vere relativt god. Slik det var i 1`ern. Heilt unikt stemning i det spillet, veldig mye takket vere den utrolig herlige lyden.

Dog er eg enig i at det ville passet Wii kontrollene ypperlig.

Men utdraget til Torrevieja gjorde meg nesten litt fuktig i bokseren her altså :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...