Torrevieja Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Here it goes ! beste launch spillet kommer tilbake mer brutal den ever ! http://news.teamxbox.com/xbox/13460/SEGA-A...ed-2-Bloodshot/ Taking the Condemned universe to a new level, Condemned 2: Bloodshot introduces a variety of thrilling online multiplayer modes, including deathmatch, that promise to deliver the most brutal hand-to-hand combat experience the first person genre has ever seen. nice ! Endret 10. mai 2007 av Torrevieja Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 OMG. Sequel 1'ern eide buksa mi Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 ohh coolt a multiplayer ! Syntes single player var drit bra i dette spillet, gleder meg til fortsettelsen.. Fy F** jeg skvatt bra noen ganger i det spellet.. Kjørte 5.1 også heh Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Jeg stokk som faen i Codemned, satt med 5.1 øreklokker, viste nesten aldri når en plutselig var bak meg Var ett par plasser jeg hoppet opp og banna "fy faen jeg skvatt" midt på natta og alt lys var av og familien sov Endret 10. mai 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 First look... http://previews.teamxbox.com/xbox-360/1605...2-Bloodshot/p1/ Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Gleder meg veldig. Synes Condemned er et av de beste spilla til 360. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ble så utrolig glad da jeg fikk vite dette, selv om jeg hadde en god følese på meg at 2 skulle nok komme engang så ble ikke så overasket men bare jævlig glad. Condemned(1) er det beste spill til 360 til nå mener jeg. Håper 2'en blir enda bedre. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Gleder meg! Har bare spilt 1eren litt. Ligger og venter på tur i hylla. Men fikk godt inntrykk av stemningen. Fikk litt sånn Se7en følelse. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Det er et av de beste spillene på xbox360, til og med samboeren min gikk i gjennom det og hun liker egentlig ikke fps. Så dette var kult å se Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hadde tenkt til å skaffe meg 1'rn snart egentlig.. har hørt mye fælt om dette spillet, av kompiser.. så ser frem til å spille det.. med fælt mener jeg at folk har blitt livredde.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Hehe satt med hjertet i halsen under 1`ern. Blei alltid til at eg spillte det om kvelden/natten for maksimal uttelling. Hoy så eg brølte ut i skrekk til tider Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 '' I want your daughter'' hehe Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 han ser helt dopa ut. Lure på hvorfår de har laget han sånn i 2'en, blir spennende se Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Det der er jo ikke Ethan Thomas da ! Sikker en av uteliggerne som har bøffa/skaffa seg noen gunnere. Thomas ser helt annerledes ut.. Husker fra enern at han fikk sånn monster trynet, så mye kan ha skjedd. Endret 11. mai 2007 av Torrevieja Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 No screenshots yet, but at least we get this character image of Ethan Thomas slightly less presentable than at the beginning of the previous game. http://xboxyde.com/news_4321_en.html Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 svarte ! da har det skjedd saker.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Han har tydeligvis blitt suicidal. Bare så på målskiven han har på brystet. (håhå) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Utifra sånn som han ble på slutten i 1ern så stemmer det bildet hvis jeg skal tenke han fremover :!: Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ah, gleder meg til dette! Gjorde meg ferdig med Condemned igår natt, og det var en skummel, men herlig opplevelse. Håper de greier å fange den ekle, "skitne" atmosfæren i oppfølgeren også Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg