lundez Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg har nettopp lastet ned core temp v0.95. Det viser 2 forskjellige temperaturer på cpu kjernene, henholdsvis 31 grader og 20 grader. Er det en forklaring på dette eller er det noe som er galt? Cpu: A64 x2 5600+ Lenke til kommentar
KjQttkak Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Viser det 2 forskjellige temperaturer på hver enkelt kjerne eller er det forskjellig temp på kjerne 1 og kjerne 2 du mener ? Lenke til kommentar
awesom-o Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 kjør en eller annen stresstest med full load på begge kjernene (orthos f.eks) og se om temperaturene er forskjellige da og. Det kan vel hende at kjerne 1 har høyere temp fordi den er mest i bruk. Lenke til kommentar
lundez Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 det er forskjellig temperatur på kjerne 1 og 2 jeg mener ja. ble noe likere temperatur under belastning ja, 5 grader var forskjell da etter noen min i prime95. Lenke til kommentar
KjQttkak Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) synes også det er ganske stor forskjell.. mulig du kjører noen programmer som støtter bare en kjerne så du har mer Load på den ene kjernen.. Edit: Du kan laste ned Everest fra http://www.lavalys.com/, med dette programmet skal du kunne se hvor mye load du har på hver enkelt kjerne. Endret 11. mai 2007 av KjQttkak Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 det er forskjellig temperatur på kjerne 1 og 2 jeg mener ja. ble noe likere temperatur under belastning ja, 5 grader var forskjell da etter noen min i prime95. 8590687[/snapback] Min Opteron har akkurat samme problemet , har ikke giddi å løst det enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå