tommy_sn Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Hei! Har en Speedtouch 546 som er satt i bridge modus, og koblet den til en Linksys trådløs ruter, men kommer ikke på internett. Jeg får kontakt med Speedtouchen via linksysen, så hva er feil? Har satt linksysen i PPPoE, og lagt inn brukernavn og passord, men funker fortsatt ikke. Er det da noe annet som skal endres i innstillingene på linksysen? Grunnen til problemet her er at jeg har fått en ny, link linksys, og ikke husker hvordan det ble satt opp, da det har fungert før jeg fikk den nye som var helt lik denne. Lenke til kommentar
hanskongen Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Er det Telenor du har som ISP? Isåfall må du huske å få med @online.no i brukernavn feltet på PPPoE innloggingen på routeren Endret 11. mai 2007 av hanskongen Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Er telenor ja..^Så det skal ikke stå [email protected] ? Er det som står nå..trodde det var det det stod før, men mulig jeg husker feil da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå